niedziela, 22 czerwca 2014

Hm.. czy to się wyjaśni? - MSP

Siema ! . Tak więc dziś napisałam do moderatorów . Weszłam na pocztę i mi odpisali. Chcę aby ta sprawa się wyjaśniła do końca. Otóż 2 miesiące temu kupiłam VIPa mojej kuzynce na MSP ale chciałam kupić też sobie na miesiąc Elite nagle coś nie wyszło pisało u mnie że mam kupić w następnym tygodniu VIPa to było dziwne. Na telefonie miałam ponad 50 zł ponieważ chciałam sobie kupić w końcu tego VIPa na miesiąc 
Elite . Nie poszło zobaczyłam na telefonie ile mam pieniędzy na początku miałam 50 zł a później 20... czułam się źle.. czyli mam zrozumieć że jakaś inna osoba dostała darmowego zwykłego VIPa na miesiąc z moich pieniędzy?! Ale później zobaczyłam jeszcze raz a wtedy miałam już tylko 5 zł. Płakałam strasznie. Tak na niego czekałam. Ale teraz wiem że być może sprawa się wyjaśni . Napisałam do moderatorów o tym . Na szczęście moderatorzy nie mają mojej wiadomości w dupie odpisali mi. No i ja im odpisałam. I tak jeszcze coś czekam znowu teraz na ich odpowiedź bo chcę aby te 50 zł było znów moje! No hello jakiś głupi błąd na MSP że ja nic nie dostałam a inni tak i to z mojej kasy. No dobra mam nadzieję że modzi albo przywrócą na mój telefon te 50 zł albo ja dostanę VIPa na miesiąc Elite . Co będzie dalej? No nie wiem . A i macie screen ich odpowiedzi . Ogólnie z ich odpowiedzią myślę i nie wiem ... co mam zrobić.. łapcie screena nara.. ;c . Muszę mieć dowody na to... eh.. dobra nara. ;c 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz