poniedziałek, 16 czerwca 2014

Obojniak na maksa.. o_O - selena gomez n

Hejo!.. tag więc dziś post o bardzo bardzo podejrzanym i dziwnym obojniaku.. nie będę tu pisac o co chodziz  tym obojniakiem itd.. znaczy się ... obojniaka można stworzyć ... tyle że właśnie jak?! Bo aj nadal nie wiem .. dobra zaczynam xd . Na innym koncie z nudów se weszłam w Arty i zobaczyłam że nagle mi sie nudzi i se wpisałam na w wyszukiwarce Artów i wpisałam "Smutna ja :(" albo tam "Smutna ja ;(" czy jakoś tak i zobaczyłam bardzo bardzo dziwnego Arta.. z resztą łapajcie screeny właśnie i ten obojnaik jak on to zrobił?! . Widzicie jego oczy?! On ma dopiero 2 lvl i jakim cudem ma oczy dla VIPów?! Z tego co wiem to te oczy co on ma są tylko dla VIPków a patrzałam w Awards i ma napisane że nie miał nigdy VIPa.. więc jak on to zrobił?! Z resztą macie screena tego Arta i jego dziwny profil xd jezu jaki mam z tego uśmiech XDDDD widzicie to? Heuheu ;3 to tyle paa ;** <3. A co wy o nim wiecie? XDDD i co o nim myślicie? No nw.. a i teraz podpisuję się "Koteg" to tyle naarcia ;** <3.

                                                                 Koteg                                                                                        

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz