poniedziałek, 16 czerwca 2014

Deleted User - dziwny użytkownik na MSP.

Witam was wszystkich ! tak więc dziś piszę posta  o pewnych dość dziwnych osobach na MSP. Mają bardzo dziwną nazwę. Z resztą zapraszam do czytania i sami się dowiecie o co mi chodzi. Więc pewnie widzieliście wiele razy osoby z loginem "Deleted User" i pewnie możecie nie wiedzieć co to oznacza i czem tyle osób ma taki login na MSP. Tak więc ja sama na początku nie wiedziałam o co z tym chodzi i czemu nie da się z Tą osobą kontaktować. Otóż co to znaczy "Deleted User"? to znaczy Usunięty Użytkownik. Czemu usunięty?. Każdy ma prawo się usunąć jeśli ma już dość i nie ma zamiaru grać.No to zaczynamy. Osoba która chce się usunąć jeśli ma na MSP Email to jeśli chce się usunąć to po prostu musi potwierdzić Email aby się usunąć. I tak oto osoba nie może przywrócić swojego konta. Ale jeśli nie mamy Email-u to nie musimy nic potwierdzać. Dobrze teraz zacznijmy od bardzo dziwnej MovieStar która usuneła swoje konto . Na prawdę bardzo mnie ona zdziwiła. Łapajcie screena jeśli chodzi o tą osobę. Ma 27 lvl to bardzo duży jak dla mnie. Usunął się ponieważ musiał mieć powód. Ale po statusie widać że nawet jest o jego odejściu informacja. Ma Judge i Celeb. Nie wiem czemu to zrobił. Ale bardzo podejrzewana jest jego twarz i jego ubrania. Przypomina mi biedną Kellow która została okradziona przez Nikuss. Ponieważ jest taki .. eh wydaje mi się że po prostu to nie on usunął konto lecz jakaś osoba która się chciała na nim zemścić. Wygląda okropnie. Ma różowe włosy i czapkę z napisem "Ca$h" czy jakoś tak jest ona o kolorze brązowo różowym tak jak bluzka.. spodenki ma też brązowe a buty brązowo różowe eh.. ale to ohydnie wygląda ... jedyna ładna rzecz z tąd to tylko serduszka na nogę. Noo ale szczerze to na serio jest podejrzane. Ma do tego różowe oczy oraz białe usta to wygląda strasznie... ja sama już nie wiem co to się stało że się usunął. Ale myślę że ktoś go dopadl i ta osoba mu usuneła konto a nie on. Tak czy tak wygląda strasznie... bardzo podobny do Kellow nieprawdaż? Oczywiście do naszej biednej Kellow która wyglądała strasznie kiedy została okradziona przez Nikuss. Ah.... więc nie wiadomo. Tak czy tak jeśli on sam się na takiego murzyna zmienił itd.. i się usunął to raczej chyba chciał na siebie zwrócić uwagę. A jeśli ktoś miał program hakerski to możliwe że ta osoba która miała ten program chciała się na nim zemścić. Wiadomo do czego są zdolni hackerzy itd. Cóż to tak... to raczej tyle  no to narcia kochani ;*** <3. A co wy o tym myślicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz