czwartek, 19 czerwca 2014

Logging Out... ?!

Hej... tak więc może czasem  was tak jest że ogólnie inną wchodzą na swoje koto i nagle jest napisane "Logging Out..." wiem o co chodzi. Wiem wiem inną mogą już myśleć że ktoś chce ukraść konto i zna te hasło nie to nie prawda . Tak naprawdę to oznacza że modzi wtedy wchodzą na MSP. Czemu? Wiadomo to dzięki modom są nowe ciuchy,animacje,rzeczy i różne rzeczy i modzi muszą wejść na MSP. Przecież muszą coś zmienić prędzej czy później. I tak wiem o co chodzi.  Czasem tak bywa że jesteście na MSP nagle jest napis "Logging Out..." o co chodzi ? Zaraz wam opowiem. Otóż modzi coś zmieniają nie wiadomo co. Powiem szczerze chciałam wejść na msp i ok byla normalna osoba przy logowaniu a nie jakiś hacker. I tak oto weszłam miałam szare tło i nagle napis "Logging Out..."  no i to wkurza i wnerwia.. ja mam takiego stresa o moje konto.. ale nic się nie dzieje aż tak strasznego jeśli chodzi o MSP.. Na szczęście zmiany u modów nie trwają za długo. Dlatego radzę wam później na konto wejść. I tak oto nasi kochani modzi nie zawsze wchodzą . No można powiedzieć że wtedy kiedy mają na to czas i wtedy po prostu nie możesz się zalogować skoro nikogo nie ma na stronie głównej. Więc wtedy się nie logujcie po upłynie dużo czasu a logowanie wam się będzie lagować bo modzi muszą sobie z tym jakoś dać radę. I pamiętajcie nie logujcie się gdy nikogo nie ma. A jak jest już jakaś osoba to oznacza że możecie się zalogować. Po prostu modzi coś chcą ulepszyć itd.. albo zmiany.. i tak to tyle. Czyli już wiecie że zawsze na MSP jest tak że ogólnie modzi mogą być na swoim koncie coś ulepszyć,zmienić itd.

3 komentarze:

  1. To dobrze, bo dzisiaj miałam kilka razy log out .___.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też :(( wystraszyłam sie zmoją kol bo ona miala chyba z 7 razy tak :_:

    OdpowiedzUsuń
  3. uffff... nigdy nie miałam loging out wię c się przestraszyłam dzięki za radę

    OdpowiedzUsuń