poniedziałek, 16 czerwca 2014

Zbieramy se SC (=

Hejoooo ;3 dziś kolejna notka z nudów.. i tag se pomyślałam że skoro jest jeszcze tylko 15 dni do dnia unikatów to jestem ciekawa ile ich uzbieram? No nie wiem. Będę oglądać komuś seki albo jakieś inne ciekawe filmy. I tak se uzbieram.. tylko ile? A to ciekawe!. Hehe a co do tej dziewczyny co mi pisała że będzie dzień unikatów 1 lipca to na razie nie odpisuje.. może ma taki problem jak ja że ma 200 ileś wiadomości.. ;-; cóż ja mam tak z ponad 270 .. jeszcze tylko 30 wiadomości i 300 ;-; jak ja mam na to odpisać ? XD. Dobra łapcie se fotkę moich moich sc XD. A i właśnie sasnełam w łóżku i temu został laptop włączony zaraz lecę na autobus ale jeszcze piszę bo mam  czas xd w nocy jak to pisałam to miałam 811 sc a teraz mam więcej z resztą zobaczcie sami (= Najpierw wtedy screen że miałam tyle sc a teraz że mam więcej. I to raczej na tyle narka ;*** <3.
                                                        Koteg ;3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz