niedziela, 15 czerwca 2014

Mam serduszka na nogę ;***!

Hejcia! . Jestem bardzo bardzo szczęśliwa!. Otóż wreszcie mi się jakoś udało zdobyć bardzo popularny unikat!. Czyli serduszka na nogę.. <3.. Nie da się ich kupić ponieważ to unikat!. Jejciu ale się cieszę!. Wreszcie je mam!. Wiem że wiele wiele osób ma czarne serduszka ale co tam .. <3!. I tak zawsze cuś ^^. Jejciu a teraz czas aby wam opowiedzieć jak je zdobyłam. Otóż na rano nie pamiętam kiedy..(KTÓREGO DNIA) ale niedawno zobaczyłam na Chacie około 7 lub 8 jakąś Lenę XD zaprosiłam ją i napisałam XD pisałyśmy itd. A ja napisałam "Hej" i ona mi odpisała i tak oto zaczeło się o Serca na nogę. Napisała że jakoś zbytnio jej się nie podoba ten unikat. I napisała czy zobaczę jej Arty i zrobię jej looka za serduszka .. byłam bardzo szczęśliwa. I tak oto pooglądałam jej arty i zrobiłam jej looka xd i oto tak dostałam swoją wymarzoną nagrodę !. Jejciu <33 ;** nie abym się chwaliła ani nic ale po prostu strasznie je chciałam mieć.. i się jakoś doczekałam!. Dziękuję ci Lenciu <3333 ;*** . Dziękuję jeszcze raz . :** chociaż wiem że tego nie czytasz gorąco cię pozdrawiam oraz innych moich znajomych : * <3. Macie u screeny. Kolor tych serc nie jest najgorszy mi się podoba a wam?. To tyle paaa ;** <3. ŁAPAJCIE SCREENY ! NARCIA KOCHANI ;** <3 

3 komentarze:

  1. To super ja tesz mam takich z 5 bo mam msp od 2010

    OdpowiedzUsuń
  2. Karolina, możesz mi jedne dać? Byle jakie... Mogę też coś zrobić w zamian.. Jestem sandii86

    OdpowiedzUsuń
  3. mi też możecie dać szukam i szukam ale nikt nie chce dać plosee dam wszystko <3

    OdpowiedzUsuń