czwartek, 19 czerwca 2014

Nowy motyw - Let's Fly

Heeej ;3 tak więc na rano se weszłam na MSP i tak później się wylogowałam i paczam a tu... nowe tło!!! Czyli weszłam do sklepów i nowe rzeczy,ubrania,animki,tła. No i szczerze to modzi się bardzo postarali! Nowe ubrania są śliczne. Na pewno będzie o tym konkurs jak z każdego motywu ;3 . I  chyba kupię te nowe ubrania ale nie wiem. Obiecywałam sobie że będę oszczędzać sc więc na razie oszczędzam sc.. ale mam już pomysł ;3 ! . Później wam go zdradzę ^^. Dobra zaczynam xd. I tak oto zaraz wam wstawię zdjęcie wszystkich nowych ubrań itd. Zaczynamy (= .Może najpierw tła (= . Poza tym co tam zobaczcie jakie są nowe rzeczy mam wiele screenów ;3 tak więc jest nowe tło całkiem ładne za 450 sc bardzo mi się podoba. Jest też dla VIPów za 400 sc i  jest trochę z lepszym kolorkiem no nie wiem jak to wytłumaczyć ^^ ale tak czy tak 2 tła są śliczne. Są też nowe rzeczy do pokoju itd. Tak więc mamy tu rzeczy bardzo fajne za kilka sc. Otóż widzimy same ceny tu na pierwszym miejscu jest coś co nie wiem co to jest xddd ale jest takie za 275 sc dla VIPków. Mamy tu jeszcze jakąś kawę za 150 sc. A najbardziej mnie dziwi ten samolot za ponad 1000 sc nie dla VIPów dziwna strasznie dziwna cena. No i mamy jeszcze taki balonik jakby za 400 sc nie dla VIPów. Tak samo jak walizkę czerwono - czarną za 200 sc nie dla VIPów. Mamy też torcik kolorowy całkiem fajny za 325 sc. Widzimy również mapę za 350 sc dla VIPów. Oraz możemy zobaczyć wiatrak za 300 sc nie dla VIPów. I jest również taka rzecz gdzie są tam walizki i ona kosztuje tylko 1 diament więc całkiem mało. I ostatnia rzecz to jakiś napis "Let's Fly" za 150 sc. I jeśli chodzi o rzeczy nowego motywu to raczej tyle a teraz czas na animki ^^. I tak oto widzicie tu te animacje . Nowe animki są całkiem fajne ^^ ;D. Na pierwszym miejscu widzimy animkę która mi się bardzo podoba i kosztuje ponad 3 diamenty. Później widzimy następną za 550 sc też jest fajna ^^. Później u nas widać taką animkę z torbą na zakupy za 450 sc i nie nie jest dla VIPów tak samo jak tamta za 550 sc. Doba następna bardzo fajna animka za 500 sc nie dla VIPów jest szuper <333 następna animka to ta za 600 sc bardzo fajna nie dla VIPów ;3 a następna to taka za 500 sc dla VIPów bardzo fajna i taka jedna animka za 500 sc nie dla VIPów za ponad jedyne 500 sc ! . Jest całkiem fajna nasza MovieStar siedzi i coś chyba czyta cy jak tam ^^ a obok niej 2 niebieskie fotele ^^. Ok tu są jeszcze inne fajne animki skreśliłam te które są z innego motywu jak coś . Ok i jak widzicie animka jest za 3 diamenty i jest dla VIPów. Następna animka jest za 450 sc dla VIPów i jest całkiem fajna ^^. Następna animka to taka za 2 diamenty i jest oczywiście dla VIPów nie wiem jak wam ale mi się bardzo podoba ^^. A następna to taka za 500 sc dla VIPów jest superowa ^^ ;3 i ostatnia z nowego motywu animka to taka za 500 sc nie dla VIPów mi się bardzo podoba a wam? ;3 Jest piękna i nie dla VIPów ^^! . Ok czas teraz na nowe ubrania ! I są superowe nowe ubranka ^^ otóż tak jest taki zestaw jest dla mnie bardzo fajnie dobrany i do siebie pasuje ;3! Oraz kosztuje 1460 sc nie jest nic dla VIPów jedyne co z tego zestawu to tylko fryzura za 6 diamentów. Ok zaczynam ^^. Tu mamy takie ubranko za 450 sc dla VIPów i szczerze to jest całkiem fajne ^^. Następna taka jakby letnia spódniczka bardzo ładna za jedyne 500 sc nie dla VIPów. I następne ubranko jest za ponad 600 sc nie dla VIPów bardzo ładny taki jakby letni płaszczyk  ^^. Następna jest taka sukienka za 500 sc dla VIPów jest piękna ^^. I najbardziej co mnie dziwi to ta dziwna suknia za ponad 1800 sc dla VIPów O_o OMG NA SERIO.. no ale to przesada.. aż tyle sc?!!!.. Jest ok ale najładniejsza to nie jest .. i do tego te 1800 sc.. dla VIPów.. Dobra następne ubranie .. i oto jest ona ! ładna nie dla VIPów za ponad 350 sc fajna ;3 . Następna jest bluza za 425 sc z napisem "MSP" nie dla VIPów mi się tam podoba ^^. Następna jest fryzura za 6 diamentów .. śliczna jest ;3 i oczywiście jest dla VIPów ... a następna jest spódniczka.. całkiem fajna ^^ za 5 diamentów jest dla VIPów . Ok następne ubrania nowe.. to takie ^^. No to tak mamy tu włosy za 500 sc nie dla VIPów całkiem fajne ^^ . Następna jest torebeczka za 400 sc nie dla VIPów całkiem fajna  ^^. Następną mamy fryzurę za 450 sc dla VIPów jest śliczna i  jest trochę podobna do tej nie dla VIPów ale tylko trochę bo jak widać ta dla VIPów ma kolory różne i do tego czapkę a tamta nie . Ok następne ubranie to ten szary szalik za 450 sc i nie jest dla VIPów jest całkiem ładny ^^. Następne są śliczne buciki ^^ za 450 sc nie dla VIPów.. jejciu jakie śliczne <33. Następna to taka jakby spódniczka za 475 sc nie dla VIPów całkiem ładna ^^. I następna bardzo fajna krótka za 450 sc bluzka nie dla VIPów. I następna to taka bluzka za 525 sc nie dla VIPów jest śliczna ^^. I ostatnie z tego zestawu są takie spodnie dla VIPów i są całkiem ładne. I to raczej tyle ^^ a i jeszcze ten nowy zestaw jak wygląda na mnie ^^. Dodam te rzeczy do listy życzeń ;3 i zrobię se inne konto wbiję se ten 6 lvl i se kupię  z listy życzeń te rzeczy i wyślę na konto na którym gram ^^ a tą fryzurę se kupię bo mi na nią starczy ^^. I to raczej tyle narcia ;** <3. Jak wam się podobają nowe rzeczy z nowego motywu ? Mi bardzo. To raczej tyle narcia <33 ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz