czwartek, 19 czerwca 2014

Nowa gazetka MSP = Unikaty oraz 500 sc!

Hejoo ;3 tu wasz kotałek ^^ piszę dziś posta o nowej gazetce którą bardzo chcę.. <3 ponieważ mi na niej zależy na pewno kosztuje tak z 8,7 zł? No i tak dziś są na pewno sklepy zamknięte więc nici jeśli chodzi o to. Ale później może sobie kupię tak czy tak wiem że teraz nie ;-; szkoda całkiem bo bym już miała 2030 sc ... i 2 unikaty ale co poradzę? ;c . Tak czy tak innym razem może sobie kupię. Dobra zacznę od opisywania nowej gazetki ;3 wczoraj już pisało na MSP że jest ta nowa gazetka i szczerze u mnie jak najprędzej jest w Biedronce w kiosku koło Biedronki ;3 i ok zobaczcie sami jaka to nowa gazetka jak już ;3 . I jak wam się podoba? Bo mi bardzo. Wiem wiem że dodałam 2 razy to samo zdjęcie tej gazety ale jakoś tak no nie wiem ;3 tak czy tak oto ta gazetka ;3 całkiem ładna okładka jak dla mnie a dla was? ;3 . Warto kupić c'nie? Ponad 500 sc to bardzo dużo oraz te piękne unikaty eh muszę je mieć!!!. Jutro se kupię tą gazetkę ;3 i tak oto za wpisanie kodu dostajemy 500 sc oraz tą śliczną czapkę z całkiem fajnym uśmieszkiem oraz ten śliczny naszyjnik i jak wam się podobają nowe unikaty do zdobycia ? Bo mi bardzo.Jutro może se kupię i napiszę o tym jak coś ^^. I to raczej tyle narcia;** <3. Jak wam się podoba nowa gazetka? 
                                          Koteg ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz