sobota, 14 czerwca 2014

MSP - na serio dużo rzeczy!

Hey!!! ;***. Więc no tak i piszę tego posta tak po prostu sobie leżąc ;3 i dokładnie wam chcę napisać o tym co się działo na MSP przez moje zaległości (NA BLOGU) ;/. Przepraszam was jeszcze raz za to. No dobrze zacznijmy od tego że wiele się tu zmieniło. Ogólnie kupiłam niedawno VIPka na miesiąc Elite ;3 VIPka mam tak z 14 dni. Więc VIP kończy się 1 lipca. No i tak mam długo tego VIPa więc fajnie ^^. Dobrze zacznę od tego że wiele razy zmieniałam twarz gdy miałam dużo kasy itd.. Ogólnie nie mam z tego screenów. Ale chętnie zrobię screeny jak wyglądałam jak miałam inną twarz bo teraz mam znowu inną XD. Dobrze to screeny dodam na samym końcu. Zaprosiła mnie ważna osoba którą ja chciałam mieć wcześniej w znajomych nagle ciągle wpisywałam zły nick . I czasem nawet jej się nie dało wyszukać. Nie wiem czemu takie są rzeczy głupie na MSP.. aby inni kogoś znaleźli w wyszukiwarce a żeby innych się nie dało dziwne nie?. Ale dobra już wam mówię jaka to ważna osoba mnie zaprosiła. Jest to Daianaa i jak wiecie ma 23 lvl. Dowiedziałam się że niedługo wbija 24 lvl. Więc jej pomóżcie!. Gdy mnie zaprosiła napisałam do niej. I tak oto okazała się bardzo przemiłą osobą. Jest na serio bardzo miła. Zaprzyjaźniłam się z nią. Mam ją w znajomych w najlepszych znajomych i ogólnie dlatego że pewna dziewczyna z którą byłam nie wchodziła i wogóle nie pisała do mnie. I nie wchodziła .. to było dziwne ;/. Do tego jakaś osoba napisała że ta Celencja to nie tylko Nikola. Ja na serio byłam zdziwiona . Odpisałam tej osobie co tak napisała tylko teraz czekam na jej odpowiedź. No cóż. Zdobyłam wreszcie plakietkę "Jury". Która jest bardzo fajna i się z niej cieszę. Ostatnio jest nowy motyw . Który ma konkurs jak chyba każdy. Cóż i tak ... nie wiem czy nie będę uczestniczyć w tym konkursie na Art lub look. Hm.. ;/ . Może warto? No nie wiem. Później dodam screeny tego itd.. Dobrze i tak oto jest nowa gra która nazywa się "Boonieverse". Ja tam ją wam polecam. Bo sama na niej gram itd.. ;3 !. Jest całkiem fajna. Cóż na serio wiele rzeczy się dzieje. Wczoraj można powiedzieć że wbijałam 19 lvl. I? I się udało. Tylko szczerze mało osób mi pomagało gdy miałam taki problem. Ale jakoś wbiłam i to najważniejsze. No nie tylko to XD. Jest jeszcze całkiem zła wiadomość. Maję25239 (możesz jej nie znać). I tak ją ktoś okradł. Nie wiadomo kto i nie wiadomo jak być może po prostu .. ta osoba miała program hakerski lub być może sama zgadła hasło. Niestety ale hackerzy no wiecie do ilu rzeczy są zdolni. No i na serio jej współczuję. Biedna ;(.  Ale na szczęście się po tym pozbierała. Pisała że nic nie ma sensu czyli na serio z fajnych rzeczy ta osoba ją okradła. ;(. Ale na szczęście już jest z tym dobrze. Majcia się pozbierała. Na końcu będą jak cuś różne screeny ;d . No i tak być może jej nie znacie. Ja ją nawet mam w znajomych (NIE CHWALĘ SIĘ). No i to raczej tyle ;3 życzę wam miłego oglądania screenów ;3 . Tio raczej na tyle pa! ;** <3.A i jeszcze cuś . Na końcu są screeny takie jak np. z mojego wyglądu jak wtedy wyglądałam gdy miałam inną twarz i jeszcze wam pokażę mój profil itd. Nio i jeszcze inne kogoś profile XDD no wiecie to raczej tyle ^^. AA! i jeszcze będzie pokazany nowy motyw i takie tam z resztą sami zobaczycie ^^. Na ostatnim screenie widać mój profileg jak cuś ;3 no i to tyle paa ;*** <3. 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz