wtorek, 17 czerwca 2014

A po wakacjach.. w wrześniu ... aż tak nie będzie..

Witajcie (; . 
Dokładnie wam chcę powiedzieć dziś ważną informację. Ponieważ ogólnie jest na serio ważna. Jak wiecie niedługo Wakacje. A po Wakacjach znowu do szkoły. Teraz pójdę do 5 klasy. No i w 5 klasie już tak nie będzie że po prostu będę mogła się uzależniać od MSP.. tak tak kocham grać w MSP i ogólnie to moje hobby.. wielkie hobby.. ale w 5 klasie obiecałam sobie i nadal obiecuję że zamierzam się dobrze uczyć.. w 4 klasie czyli tej co teraz chodzę .. no nie zawsze mi szło ponieważ się przyznam że czasem olewałam naukę. Powód? Nie zawsze chciałam być dobra uczennicą ale teraz się biorę za naukę w tej 5 klasie . Ponieważ nauka jest ważna.. nie zawsze będę pisać bloga oraz wchodzić na MSP no tak mi rodzicie powiedzieli. I po prostu komp za dobrą ocenę. I to raczej tyle pa kochani. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz