środa, 1 października 2014

#1 Looki moich znajomych

Cześć ;*
Pomyślałam że to dobry pomysł aby oceniać looki moich znajomych.
Oczywiście takich postów będzie kilka jak sami widzicie ;).
W każdym poście będą inne looki ale oczywiście znajomych i wiadome jest już też to że w każdym takim poście będzie po 5 looków do oceny.
Zapraszam!
Look nr 1.
Kilka informacji o looku:
Look stworzył/a ntlew
Nazwa look'a : Na luzie ;)
Love it : 17
Czas na ocenę!
Włosy: Przyznam że bardzo mi się podobają tutaj pasują znakomicie uwielbiam ten kolor włosów a tutaj pasują świetnie daję 5/5.
Bluzka : Bluzka też mi się bardzo podoba moim zdaniem jest śliczna a tutaj pasuje 5/5.
Spodenki : Co do spodenek nic do nich nich nie mam. Podobają mi się :) 5/5.
Buty : Ogólnie mi się podobają a kolor jest dopasowany i wygląda to fajnie 5/5.
Czapka : Nie wiem jak to ogólnie nazwać ale już zacznę. Ogólnie tutaj raczej moim zdaniem aż tak nie pasuje no nie wiem ;/ sorry nie za bardzo lubię tą tam czapkę czy co a tutaj po prostu nie pasuje dam 2/5.
Kolczyki : Kolczyki nie wyglądają moim zdaniem najlepiej ;/ dam 3/5.
Kropelka : Właściwie nic do niej nie mam troszkę przeszkadza ale niech będzie ;) 4/5.
Szelki : Są fajne, podobają mi się ale coś mi tutaj nie pasuje...tutaj są takie se ale i tak dam 4/5 ;).
Znaczek na nogę : Jest ładny,a nawet śliczny tutaj pasuje 5/5.
Look zdobył ponad 38 punktów ;).
Look nr 2.

Kilka informacji o looku :
Look stworzył/a Muszelka11
Nazwa look'u : Na unikatowo;)
Love it : 13
Czas na ocenę!
Włosy : Bardzo mi się podobają przyznam że tutaj nawet pasują są śliczne 5/5.
Sukienka : Bardzo lubię tą sukienkę jest śliczna a tutaj pasuje znakomicie :) 5/5.
Buty : Świetnie pasują do sukienki,kolory dopasowane 5/5.
Puder na policzki : Moim zdaniem lepiej by było gdyby ogólnie ten puder był taki bardziej czerwony ale może być 5/5 ;).
Kwiatek na głowę : Właściwie to nawet pasuje ponieważ i na sukience i na butach jest zaznaczony kolor czarny dlatego dam 5/5.
Syrenka : Właściwie tutaj pasuje a do tego kolor jest do siebie dopasowany a też o to chodzi ;) 5/5.
Serca na nogę : Pasują znakomicie jak każde serca 5/5.
Znaczek na nogę : Też pasuje nic do niego nie mam ;) 5/5.
Look zdobył razem 40 punktów!
Look nr 3.

Informacje dotyczące looku :
Look zrobił/a wiki20041607
Nazwa looka : ~37~. Łatwiej zranić, trudniej przeprosić.
Love it : 3
Czas na ocenę!
Włosy : Przyznam,bardzo mi się podobają tutaj nawet jako takie fioletowe włosy,pasują 5/5.
Bluzka : Właściwie to nic do niej nie mam tutaj nawet pasuje 5/5.
Spodnie : Widzę że,kolory są do siebie dopasowane przyznam,podobają mi się 5/5.
Buty : Wyglądają nawet fajnie 5/5.
Uszka : Te uszka są śliczne,bardzo mi się podobają 5/5.
Puder na policzki : Nawet pasuje,jest ok 5/5.
Serce mom : Właściwie nawet pasuje no może być 5/5.
Tatuaże : Właściwie troszkę pasują troszkę nie ;/ 3/5.
Serca na nogę : Właściwie pasują moim zdaniem jak każde 5/5.
Znaczek na nogę : Może być 5/5.
Kokardka : Właściwie nie pasuje moim zdaniem ;/ 2/5.
Look zdobył razem 50 punktów!
Look nr 4.
Informacje dotyczące looku :
Look zrobił/a Ari Zzang.
Nazwa looka : 90 ♥  GUMA BALONOWA O 
Love it : 13
Włosy : Nawet pasują 5/5.
Bluzka : Nawet pasuje może być 5/5.
Spódnica : Właściwie powinna być (moim zdaniem) o kolorze miętowym ale ok dam niestety 4/5. 
Buty : Mogłyby być o kolorze i różowym i o miętowym ale mniejsza z tym 3/5.
Opaska : Nawet pasuje, może być 5/5.
Kolczyk : Tutaj moim zdaniem wcale nie pasuje 1/5 ;/.
Serca na nogę : Mogą być pasują 5/5.
Wąż na nogę : Jest ok, pasuje 5/5.
Look zdobył razem 33 punkty!
Look nr 5.

Kilka informacji dotyczących looka :
Look zrobił/a Nicole 089
Nazwa looka : 82
Love it : 1
Włosy : Są ładne, kolor fajny dam 5/5.
Bluzka : Właściwie jest nawet ładna pasuje 5/5.
Spodnie : Mogą być, pasują nawet bardzo je lubię :) 5/5.
Baleriny : Pasują świetnie a kolor jest dopasowany! 5/5.
Uszka : Tak sobie ;/ wolałabym jakąś kokardę dam 3/5.
Szelki : Pasują kolor dopasowany dam 5/5.
Makijaż : Pasuje jak zawsze 5/5.
Look zdobył razem 33 punkty!
Czas na miejsca.
Miejsce 1 - Look nr 2 i look nr 3.
Miejsce 2 - Look nr 1.
Miejsce 3 - Look nr 4 i look nr 5.
Spodobał się post?
Pozdrowionka :*.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz