czwartek, 16 października 2014

Dzisiaj nowy wygląd bloga!

Cześć :33
Chcę was tylko szybko powiadomić,dzisiaj będzie nowy wygląd bloga!
Nowe tło,nowa muzyka,nowy kursor i inne :3
Ponieważ ten mi się już znudził że tak powiem....
Wygląd bloga? Otóż będzie on taki bardziej niebiesko-różowy jak wata cukrowa xD
Nie wiem czy na pewno taki wygląd ale może coś w tym stylu a może i zrobię czarno - niebieski xD
Wygląd pojawi się dziś ale później bo muszę troszkę tam dobrać kolorów i inne wiadomo :)
Więc na pożegnanie tego wyglądu bloga macie zdjęcie jak wygląda jeszcze teraz mój blog.

Tak wygląda na razie mój blog.
Niedługo pojawi się nowy szablon na dobre 15 dni.
A teraz uwaga!
Jeszcze pomyślę nad tłem w paski (jaki kolor) ponieważ zastanawiam się czy może niebiesko - różowy czy niebiesko - czarny...
Nad wyglądem pomyślę więc sami zobaczycie później.
Ja biorę się do roboty!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz