czwartek, 23 października 2014

Nowe zadania z dynią!

Cześć!
Dzisiaj obiecałam że będzie wiele postów i będę je pisać także w nocy więc..piszę!
Jeszcze raz przepraszam was za to bardzo mocno.
Dzisiaj was nie zanudzając napiszę o zadaniach z dynią :)
Ogólnie dynię ma każda MovieStar możemy ją zauważyć na samej górze xD
Zdjęcie :
Dynię zaznaczyłam czerwoną ramką.
Gdy na nią klikniemy są dynie i na pewno będzie widać tam Halloweenowe buty które są unikatami. Możemy je tylko zdobyć robiąc 4 zadania.
Robiąc po 4 zadania dostajemy jeden unikat.
Ja już dostałam te upiorne Halloweenowe buty mam je w szafie :)
Buty zaznaczyłam czerwoną ramką ;*
Dynia czasem może zniknąć kiedy ją mamy możemy spokojnie zrobić zadania ale jeżeli później jej nie mamy trzeba troszkę poczekać i się zalogować od nowa bo raz tak sama miałam :)
Za każde dobrze wykonane zadanie dostajemy 50 fame oraz 100 starcoins :)
A osoby które zrobiły już zadania dostają buty tylko trzeba je odblokować :) oczywiście są one unikatowe i nie możemy je od nikogo odkupić jedynie za zrobienie zadań.
Jak klikniemy na dynię wyskoczy takie coś:
Ja już te pierwsze cztery zadania zrobiłam więc na razie czekam aż będą kolejne.
I teraz UWAGA!
Tam pisze jeszcze "Odblokuje  24.Pa" O co z tym chodzi? Chodzi tutaj oto że dokładnie 24 października będą odblokowane kolejne zadania!
Tak samo tam jeszcze te ostatnia zadania to pisze że "Odblokuje  27.Pa" To oznacza że kolejne 4 zadania będą odblokowane 27 października.
Inni nie wiedzą o co chodzi z tym odblokowaniem więc dlatego napisałam tą ważną informację.
I jeżeli chodzi o dynie to raczej tyle :)
Mam nadzieję że troszkę wam doradziłam,pomogłam :)
Ja biorę się za kolejne posty!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz