wtorek, 7 października 2014

Kolejny atak hackerów - adrian7196

Cześć.
Dzisiaj zajmę się postem o pewnej osobie znanej nam pewnie z 37 poziomem.
Ostatnio zauważyłam że ktoś atakuje konto z 37 lvl które nosi nazwę adrian7196.
Wiem to tylko dlatego ponieważ mam go w znajomych.
Jego status jest dziwny i mnie troszkę przeraża.
Sama już nie wiem co o tym myśleć...
To jest straszne wielka szkoda że został tak zaatakowany.
Ale to nie koniec..
Hacker który się włamuje na konta daję innym unikaty!
Skąd to wiem?
Zobaczyłam jak bawi się hacker na koncie Adriana.
I tak oto zobaczcie co znalazłam...
Ma dopiero 5 poziom a co najgorsze to to że ma węża którego wcześniej miał Adrian!
A tak naprawdę to Dark1379 jest tym hackerem!
Gra dopiero od października i jeszcze okrada innych...
Jejciu strasznie współczuję Adrianowi.
I do tego wpisuje sobie jak głupi miłe rzeczy do księgi gości.
Sama nie wiem co o tym myśleć pomału się boję a wy? 
Co o tym myślicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz