czwartek, 23 października 2014

Kolejne wymiany!

Cześć!
Dzisiaj zamierzam opisać moje kolejne wymiany.
Tym razem wymian jest cała strona :)
Więc się troszkę rozpiszę xD
Tak więc :
Więc zaczynam..
Na początek wymiana z Diva <3 LOL
Tak więc ja zaproponowałam ten sweterek biało-różowy a ona mi spódniczkę całą białą.
Potem ja zaproponowałam ten strój sprzątaczki a ona mi w zamian żakiet biało-czarno-szary.
Później zaproponowałam tą sukienkę z VIPa na rok a ona mi buty z innego VIPa.
No i potem xd kolejna wymiana to ja jej maskę a ona mi bluzkę z krwią xD no i potem po tej bluzce bo wydałam ją za unikatowe włosy o których marzyłam xD no i ostatnia wymiana...
Ja zaproponowałam sukienkę z gazetki a ona mi kolczyki czarne ;*
Jejku jak się rozpisałam xD
No i to wszystkie wymiany xD
Cieszę się..
Cóż to tyle xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz