piątek, 3 października 2014

Wyjaśnienie!

Cześć!
Wiem że być może dla was ten post jest nudny ale już tłumaczę o co mi chodzi!
Chcę wam coś wyjaśnić chodzi mi tutaj o inną godzinę. 
Zawsze i przy każdym poście była inna godzina - inaczej ustawiona.
Dlatego przepraszam was.
Proszę nie myślcie że ja takie godziny ustawiałam a poza tym one są inaczej ustawione.
Dlatego jak już pisałam w tamtym poście obiecuję że godziny będą ustawione ale niestety minuty nie będą mogły być ustawione powód?
Powód jest taki że gdy chcę ustawić godzinę i chcę opublikować post to pisze że jest on zaplanowany i go wtedy nie ma na blogu,dlatego postanowiłam ustawiać godziny jakie tam piszą przy ustawieniu niestety minuty nie mogą być ustawione ale zapewniam was,że godzina będzie dobra ale niestety minuta nie.
To tyle z mojej strony ;3
Papa miśki ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz