środa, 29 października 2014

Animki z Top

Cześć!
Dzisiaj zajmę się oceną animek z zakładki Top.
Czyli po prostu,animacji które są sławne oraz bardzo często kupowane przez innych użytkowników.
Zajmę się tylko pierwszą stroną więc zacznijmy!
Więc jak widzicie dzisiaj mam do oceny 7 animek z Top.
Miejsce 1.
Opis animki :
Nazwa animacji : Trick Or Treat
Kategoria animacji : Dzikie & Zwariowane
Koszt animacji  : 340 Sc
I to wszystko jeżeli chodzi o opis.
Animacja mi się podoba jest bardzo fajna.
Choć jest już stara i na pewno pochodzi z zeszłego konkursu o Halloween wiele osób ją kupuje.
Warto ją kupić ponieważ dużo nie kosztuje tylko 340 sc animkę oceniam na 10/10.
Miejsce 2.
Opis animki :
Nazwa animacji : Crow Magic
Kategoria animacji : Zabawa & Czad
Koszt animacji : 4 diamenty
I to wszystko jeżeli chodzi o opis.
Animka jest taka sobie wrażenia na mnie nie robi. Szkoda że jeszcze przy tej animacji nie widać mojego makijażu. Choć jest nawet fajna a minusów z mojej strony jest 2 więc daję 8/10.
Miejsce 3.
Opis animki :
Nazwa animacji : Scary Swinging 
Kategoria animacji : Zabawa & Czad
Koszt animacji : 575 sc.
I to wszystko jeżeli chodzi o opis.
Moim zdaniem ta animacja jest całkiem fajna,pasuje do filmów oceniam na 10/10.
Miejsce 4.
Opis animki :
Nazwa animacji : Chained Ghost 
Kategoria animacji : Pozy
Koszt animacji : 650 sc.
I to wszystko jeżeli chodzi o opis.
Animka jest dość fajna oczywiście jest też starą animką ale mimo tego teraz wiele osób ją kupuje.
Przyznam że świetnie nadaje się do strasznych filmów jeżeli chodzi o minusy to nic do tej animki nie mam daję 10/10.
Miejsce 5.
Opis animki :
Nazwa animacji : Ruler of the Night
Kategoria animacji : Pozy
Koszt animacji : 950 sc.
I to wszystko jeżeli chodzi o opis.
Animka jest taka sobie może dlatego że moim zdaniem nie pasuje tego konkursu. Po co te skrzydła? Nie wiem. Ale wiem to że ta animacja nie pasuje wcale do konkursu,nie podoba mi się a do tego jest za droga i te skrzydła bardziej mi przypominają skrzydła smoka do tego jest droga daję 5/10.
Miejsce 6.
Opis animki :
Nazwa animacji : Show Love
Kategoria animacji : Miłość & Emocje 
Koszt animacji : 200 sc.
I to wszystko jeżeli chodzi o opis.
Animacja jest taka sobie wiadomo że ją mam ale jej nigdzie nie używam. Jakaś najlepsza moim zdaniem nie jest ale zła też nie jest. Tutaj ogólnie nie mam minusów 10/10.
Miejsce 7.

Opis animki :
Nazwa animacji : Chopping Time 
Kategoria animacji : Dzikie & Zwariowane
Koszt animacji : 350 sc.
I to wszystko jeżeli chodzi o opis.
Tą animację bardzo lubię,ponieważ kiedyś była unikatowa itd ale nie tylko dlatego. Warto ja kupić przyda się do wielu filmów a do tego nie jest droga daję 10/10.
I to wszystko jeżeli chodzi o pierwszą stronę animacji z Top.
Mam nadzieję że post wam się spodobał.
A wy co myślicie o animacjach z Top na pierwszej stronie?

2 komentarze: