niedziela, 5 października 2014

Kolejne wymiany!

Hejcia ;)
Przepraszam was że posty piszę tak późno,ale dzisiaj miałam dużo na głowie.
Dzisiaj wam pokażę moje kolejne wymiany z których się bardzo cieszę oczywiście dotyczą one unikatów ;).
Troszkę tych wymian tam jest ale co tam xD.
Tutaj łapcie zdjęcie :33.
Wymiany dotyczą tylko unikatów jak zawsze :D.
Tak więc teraz je opiszę. 
Tak,tak dałam te różowe buty które bardzo lubię ale to i tak nic ponieważ za bardzo się do nich nie przyzwyczaiłam a jak wiecie kocham moje czarne baletki <3 ;).
W końcu mam tą piękną unikatową bluzeczkę w panterkę. 
Bardzo mi się spodobała i przyznam że warto było ;) dałam za nią te różowe baletki.
Kolejna wymiana dotyczy spódniczek dla VIPów ;).
Tak,tak dałam tą spódniczkę czerwono-czarną ale warto ponieważ bardzo mi się spodobała ta biało-niebieska spódniczka.
No i ostatnia wymiana.
Te włosy mi się spodobały ponieważ przypomniałam sobie o tym jak niedawno kupiłam sobie taki różowy zestaw więc pomyślałam że ta fryzura będzie świetnie pasować xD.
I za tą fryzurę dałam te baletki ale i tak nic się nie stało bo mam jeszcze jedną taką parę ;).
Ale się rozpisałam xD.
No i to raczej tyle :33.
Wasz Koteł ^.^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz