niedziela, 12 października 2014

Kolejny błąd!

Cześć.
Na moim drugim koncie ( Pelianaa ) zauważyłam kolejny,dziwny błąd...
Błąd dotyczy pewnej osoby którą mam w najlepszych znajomych.
Na początek takie zdjęcie mojego profilu.
No tak to jest mój profil.. i teraz gdy wchodzę w zakładkę znajomych nie ma osoby która nazywa się "$LOCZKA$" mam ją w najlepszych znajomych.. kiedy nagle wpisuję ją wychodzi mi takie coś...
Postanowiłam wpisać dziewczynę o nazwie "$LOCZKA$" i wyskoczyło mi że jej nie mam w znajomych! Przepraszam bardzo ale jak mogę jej nie mieć w znajomych skoro mam ją w najlepszych? Co to ma być?!
A gdy klikam na tą osobę..
A gdy klikam na tą osobę to mam ją w najlepszych ale jak ją wyszukam to niestety jest znaczek "Poproś o zostanie przyjaciółmi" Oczywiste,kolejny błąd -,-
Mam dość tych błędów.. czy wam się takie coś kiedyś stało? 
To tyle co o tym myślicie?
Ja już sama nie wiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz