poniedziałek, 13 października 2014

Kolejna wymiana! :3

Cześć :)
Dzisiaj wymieniłam się znów unikatami jak prawie zawsze :D 
Jejku jaka jestem szczęśliwa xD :*
Nie nudząc biorę się za zdjęcie mojej wymiany oraz uni które dostałam w prezencie ponieważ dałam dość cenne baletki.
I za te baletki dostałam ponad 3 unikaty!
Wiecie pewnie o które mi chodzi... są to całe czarne baletki które tak uwielbiałam i tyle razy je nosiłam ale postanowiłam się z nimi rozstać raz na zawsze xD
Zaczynam!
Tak dałam te całe czarne baletki za tą spódniczkę czarno - białą dlatego że zawsze o takiej marzyłam jest po prostu cudna ale to nie koniec ponieważ dostałam jeszcze 2 cenne unikaty w prezencie!
I oto te unikaty które jeszcze dostałam :) mam w końcu tą piękną szarą sukienkę w kratki oraz tą króliczą czapkeczkę <3
Tak się cieszę :D
Dziękuję za wymianę <3 ;*
No i to tyle :3

1 komentarz: