sobota, 11 października 2014

Urodzinowa Wyprzedaż!

Witajcie!
Byłam na moim innym koncie - Pelianaa i zauważyłam że na MSP jest nowa wyprzedaż - całkiem nie droga. Dotyczy ona VIPa normalnego  oraz VIPa Elite. Ceny nie są drogie każde z tych pakietów tak samo kosztują więc warto. Ja raczej nie kupię VIPa na moim drugim koncie bo zamierzam tam wbijać lvl bez VIPa. Ale może kupię na pierwszym koncie czyli Koteczek2300Tv choć jeszcze mam VIPa.


Jeżeli nie macie VIPa na pewno macie taką reklamę.

Postanowiłam ją zobaczyć.
VIPy mają takie same ceny ale moim zdaniem zawsze najlepszy jest VIP Elite bo po co kupować normalnego VIPa podczas wyprzedaży który kosztuje tyle samo co  Elite i jeszcze mniej zyskujemy przez VIPa normalnego ( Takie moje zdanie ).
A wy co myślicie o nowej urodzinowej wyprzedaży? 
Moim zdaniem warto :)
Jestem zadowolona z nowej wyprzedaży :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz