środa, 15 października 2014

Nowe wymiany!

Cześć :)
Dzisiaj jestem bardzo szczęśliwa ale nie nudząc zaczynam temat!
Dzisiaj wam pokażę moje nowe wymiany tak znowu unikatami jak zawsze ;*
Jestem strasznie szczęśliwa <3
Zdjęcie...
Tak więc zacznijmy od tego że skreśliłam te dwie ostatnie wymiany ponieważ wtedy już wcześniej się wymieniałam tymi unikatami i po prostu te wymiany opisywałam.
Zacznijmy od wymiany z kasi2630.
Tak więc dałam tą sukienkę szarą w kratki za ten fartuszek biało-szary bardzo mi się podoba :).
Kolejna wymiana..dałam tą czapkę króliczka za te białe baletki bez kokardek są bardzo ładne i o nich tak ciągle myślałam xD.
No i później dałam pewnej osobie jedną parę tych baletek z kokardkami i zaproponowałam wymianę i dostałam ten cudny sweterek biało-różowy c; .
I ostatnia wymiana...
Tak więc w końcu mam jakąś sukienkę z VIPa Elite na rok :)
Tym razem mam tą piękną  sukienkę fioletowo-jasno niebiesko-białą dałam za nią tą spódniczkę czarno-białą oraz w prezencie podarowałam jeszcze tą bluzkę która nie dawno była w konkursie "Retro Rarez" wtedy były unikaty na tydzień.
I to wszystkie wymiany <3
Jejku jak się cieszę :> to na tyle.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz