piątek, 17 października 2014

Look - MSP Birthday

Cześć!
Dzisiaj mam do was nowe looki z nowego konkursu który nazywa się "MSP Birthday" 
Looki mi się bardzo podobają :)
Na początek zajmiemy się lookiem nie dla VIP.
Look nie jest dla VIP kosztuje 2350  i bardzo mi się podoba.
Jest on o kolorze jak widać różowo-białym.
Rzeczy które znajdują się w looku :
Włosy - Bun Hon'
Sukienka - Color splash
Trampki - Cute Surface
Wstążka - Adorable Dots
Puder na policzki - Freckles
I to wszystkie rzeczy. Oczywiście z tym makijażem będzie kosztować więc (2850).
Czas na kolory.
Teraz zajmiemy się kolorem włosów.
I ostatni kolor jaki chcę zaznaczyć to kolor pudru na policzki.
Oczywiste jest to że każde kolory są zaznaczone czarną ramką.
A teraz kilka takich samych looków w innych kolorach :)
Czarno - biały
Zielono - biały
Jasny beż - czarny
Turkusowo - biały

Jasny róż - biały
Oczywiście kolor nie będę podawać tylko po prostu chciałam pokazać te looki w innych kolorach :) jeżeli look komuś się spodobał oczywiście może go zakupić też w innych kolorach ;)
A teraz look dla VIP.
Look jest dla VIP i kosztuje 1575 sc oraz 4 diamenty oczywiście bardzo mi się podoba ten look.
Rzeczy które się znajdują w looku :
Włosy - Sweet Bob
Sukienka - Peacock  Princess
Trampki - Cute Surface
Czas na kolory :)
Kolory są zaznaczone ramkami niektóre ramki są czarne niektóre białe i czasem będą też czerwone ramki. 
Teraz zajmiemy się kolorem włosów.
No i to wszystkie kolory.
A teraz kilka looków w innych kolorach.
Niebiesko - czarny
Fioletowo - czarny
Zielono - czarny
Jasno niebieski - czarny
Czarno - biały
I to wszystkie :)
Wiem że przy którymś z looków jest inna i zmieniona cena ale po prostu usunęłam puder na policzki którego nie zauważyłam wcześniej i dlatego.
To na tyle papatki ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz