niedziela, 19 października 2014

Kolejne wymiany!

Cześć!
Dzisiaj znów się wymieniłam na MSP! Wiadomo czym inaczej...unikatami! :D
Jejku jak się cieszę :)
No więc nie nudząc...macie zdjęcie!
Opiszę każdą wymianę :)
Pierwsza wymiana dotyczy wymiany baletkami z użytkowniczką 1Agnieszka. Więc ja jej zaproponowałam te czarno-białe baletki a one mi takie same tylko całe czarne :) bardzo mi się spodobały po prostu chciałam takie mieć.
Kolejna wymiana jest z moją przyjaciółką }Black Butterfly{. Tak więc ja jej zaproponowałam te takie jakby bardziej pomarańczowe serca na  nogę a ona mi króliczą opaskę jakby xD taka jakby maska królicza :) jestem strasznie z niej szczęśliwa xD. I ostatnia wymiana dotyczy serc na nogę. Ja zaproponowałam te różowo-czarne serca a ona mi niebiesko-białe serca na nogę.
Tak czy tak jestem bardzo szczęśliwa z tych wymian.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz