sobota, 18 października 2014

Unikatowa fryzura za 3 diamenty!

Cześć!
Dzisiaj zrobiłam pewnej osobie looka ponieważ chciałam odkupić od niej włosy które bardzo mi się spodobały...
I okazało się że ta fryzura jest unikatowa co mnie bardzo zdziwiło..no cóż szkoda ;/ fryzura kosztuje tylko 3 diamenty,nawet mało ale jej nie kupię  a tak mi się spodobała ;/ a ten kto ją ma to to ma na pewno cenny unikat...
Skąd to wiem że to unikat? Otóż chciałam ją kupić  bo miałam kilka diamentów dokładnie tyle ile kosztuje ta fryzura i gdy kliknęłam kilka razy "kup" i tak nie mogłam...to unikat! Dziwne prawda? Fryzura nazywa się "Simply Elegnat" i kosztuje 3 diamenty..no cóż szkoda.A ja myślałam że rzeczy za diamenty nie stają się unikatami a raczej pozory mylą ;o
No cóż to tyle..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz