czwartek, 23 października 2014

Wczorajszy dzień ;___;

Cześć!
Postanowiłam że dzisiaj opiszę mój wczorajszy dzień czyli inaczej opiszę wam środę..
Od rana nie poszłam do szkoły ponieważ całą noc bolał mnie ząb i do tego stały..miał być tyle razy ratowany ale to ratowanie dobrze się nie skończyło ;___; od rana mama i ja szukałyśmy jakiś dentystów..ale wiele przyjmowało dopiero od 12..Więc mama zrobiła zakupy a mi kupiła gazetkę z MSP xD
Później w domu grałam na MSP i takie inne..
I nadszedł ten okropny czas...musiałam pojechać z mamą do dentysty...na początek dostałam znieczulenie igłą (bolało aż się darłam) potem zaczęłam ryczeć ;__; i musiałam troszkę poczekać kilka minut no z dwie minuty xd i musiałam mieć wyrwany ten stały ząb na szczęście tego zęba nie było widać bo znajdował się gdzieś indziej..no na dole xd najgorsze jest to że kiedy wyszłam od dentysty dostałam wacik i musiałam uciskać aby nie doszło do krwotoku..i tak przez pół godziny..te 30 minut jakoś wytrzymałam..;c no i potem po tym musiałam niestety nie jeść niczego przez 2 godziny..eh..ten ból jaki musiałam wytrzymać straszny ;c ale to na serio by mnie nie bolało gdybym nie była wystraszona..więc to strach mnie tak zabolał..eh no dobra i później oglądałam sobie filmy..piękne aż się przy nich popłakałam ;c później zjadłam obiad (gulasz) xd no i później przyjechała ciocia na noc i przywiozła dla mnie i dla mamy ubrania ;) piękne :). Jakoś minął ten cały dzień..no cóż..
Troszkę się rozpisałam c; to na tyle w tym poście xD.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz