wtorek, 14 października 2014

20 - ego października!

Cześć ;*
Pomyślałam nad tym aby usunąć jeszcze kilka znajomych na MSP.
I tak oto usunęłam jeszcze około 50 znajomych.
Teraz mogę normalnie grać itd.
Ale dokładnie 20 października lub nawet 19 kończy mi się VIP wiadomo nic nie trwa wiecznie. Dlatego mam moim zdaniem na serio mało znajomych z tego powodu się cieszę!
Mam 24 poziom i wiadomo nie mam wiele znajomych tak jak inni ale oczywiste jest to że kiedy skończy mi się VIP a będę miała około 1000 znajomych lub więcej to na pewno nie będę miała miejsca dlatego od 20 zaczynam przyjmować!
Oczywiście jeszcze 6 dni ale spokojnie to nie jest jakoś zbyt wiele dni.
Jeżeli ktoś z was chce mnie mieć w znajomych oczywiście przyjmę każdego nawet z 11 lvl :)
To na tyle z mojej strony :)
Później napiszę kilka postów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz