czwartek, 23 października 2014

Nowy konkurs - Halloween

Cześć!
Dzisiaj na MSP pojawił się nowy konkurs jak w każdy czwartek!
Konkurs dotyczy pewnego święta o nazwie "Halloween" oczywiście wiadomo chyba każdy z nas wie o co chodzi!
Dokładnie 31 października jest Halloween!
Już się nie mogę doczekać,a wy?
No cóż nie nudząc dzisiaj ocenię nowy konkurs!

Na początek zajmę się ubraniami - jak zawsze.
Tutaj widać pierwszą stronę z ubraniami.
Pierwsza strona jest nawet fajna :) Niektóre ubrania mi się podobają a niektóre nie.
Najbardziej mi się podoba ta sukienka za 750 sc co jest dla VIPów,sukienka za 900 sc co jest dla VIPów i ta sukienka za 1200 sc co nie jest dla VIPów. Bluzki też są fajne :) 
Jeżeli chodzi o pierwszą stronę to jest wiele rzeczy które mi się spodobały i są niektóre które już mniej mi się spodobały. Ale pierwsza strona jest nawet fajna :)
Teraz czas na drugą stronę.
Tutaj widzimy kolejną stronę.
Ubrania które mi się podobają to jedynie : spodnie za 650 sc,bluzka za 550 sc oraz oczy za 275 sc ponieważ są takie śmieszne xD
Więc ta strona nie jest najładniejsza ;/ jest nawet fajna i śmieszna xD.
Kolejną stroną jest strona trzecia xD
Fryzury są troszkę zwariowane i przerażające ale wiadomo jak to Halloween xD
Jeżeli chodzi o tą stronę to prawie wszystkie ubrania z tej strony mi się podobają tylko nie te włosy za 7 diamentów i to coś na szyję za 300 sc.
Strona jest bardzo fajna,ciekawa oraz upiorna :)
Kolejna strona jest stroną 4 xD jest to przedostatnia strona ubrań z tego konkursu.
Tutaj wszystkie też prawie wszystkie ubrania mi się podobają oprócz tego czegoś na ramię za 375 sc oraz tych włosów za 725 sc.
I ostatnia strona jest stroną 5!
Tak wygląda ostatnia strona.
Tutaj mi się jedynie nie podobają te buty niedźwiedzia czy misia za 650 sc.
A tak to wszystko mi się podoba :)
Tutaj jest tak samo 5 unikatów.
Inaczej chodzi mi o tą wielką uśmiechniętą sukienkę za 750 sc,sukienkę z złą minką za 575 sc,bluzkę BOO! za 450 sc,bluzkę z napisem "Happy Halloween" oraz ten naszyjnik za 350 sc dla VIPów.
Ale wiadomo na razie to nie unikaty staną się one na nowo unikatami za kolejny tydzień.
Ta strona jest bardzo fajna a do tego można zakupić 5 fajnych i rzadkich unikatów :)
Jeżeli chodzi o ubrania to mi się bardzo podobają niektóre strony a wam?
Ubrania są fajne i upiorne ale są też takie mniej "fajne" wiele ubrań mi się podoba.
Jeżeli chodzi o ubrania to przyznam że moderatorzy się postarali jak na 5 stron :)
Teraz zajmiemy się rzeczami z nowego konkursu.
Tym razem nie będę opisywać po kolei rzeczy tylko po prostu dam zdjęcie nowych rzeczy z tego konkursu.
Oczywiście strona jest tylko jedna.
Ogólnie rzeczy mi się podobają tylko szkoda że są niektóre aż tak drogie.
Teraz zajmiemy się nowymi animacjami.
Tutaj mamy pierwszą stronę.
Animacje są bardzo fajne może troszkę dużo kosztują ale są bardzo fajne :) mi się podobają.
Tutaj skreśliłam te które były z poprzedniego konkursu.
Animki na kolejnej stronie są nawet fajnie ale przyznam że fajniej by było gdyby jeszcze były jakieś z dynią :)
Nowych animacji jest ponad 10!
To jest bardzo dużo ponieważ w prawie każdym nowym konkursie moderatorzy dawali tylko po 5 animek a tutaj jest wyjątek!
10 animacji z nowego konkursu to na serio wiele.
Animki mi się podobają :)
Moderatorzy się tym razem bardzo postarali ;)
I ostatnie to tła!
Tutaj pierwsze mamy tło za 500 sc które nie jest dla VIPów :) tło nazywa się "Halloween Party" tło mi się bardzo podoba i nawet fajnie że nie jest dla VIPów.
I to już ostatnie tło które tym razem również nie jest dla VIPów i kosztuje 1000 sc to jest nawet dużo.. ;/ ale i tak jest warte kupienia.
Tła mi się bardzo podobają a do tego nie są obydwa dla VIPów więc to też jest wyjątek z strony moderatorów :).
Jeżeli chodzi o konkurs to na serio moderatorzy się postarali jestem zadowolona!
I to cała ocena dotycząca tego konkursu.
Podoba wam się nowy konkurs?
Bo mi bardzo :) jest na serio świetny moderatorzy bardzo się postarali ;*
I to w tym poście na tyle!
Dzisiaj jeszcze trochę tam napiszę postów ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz