sobota, 18 października 2014

Zamieniony unikat - krwawa siekiera w głowie!

Cześć!
Dzisiaj mam do was ciekawy post.
Dotyczy on unikatowej siekiery w głowie która pochodziła ze starego MSP.
Wyglądała ona troszkę strasznie ale i tak była cennym unikatem i nadal jest.
Dowiedziałam się że krwawa siekiera w głowie została zmieniona na jakieś drewno w głowie.
Na początek dowiedziałam się o tym od pewnej osoby a potem postanowiłam to zobaczyć i to jest niestety prawda!
Jeżeli nie wierzycie wejdźcie w profil Ari Zzang i poszukajcie kilka looków w którym zauważycie siekierkę w głowie mam na to dowody!
Oto ten look. Musicie troszkę poszukać,ale myślę że szybko znajdziecie ten look.
A teraz gdy chciałam zwyczajnie kupić tego looka okazało się że siekiera jest na serio zamieniona na jakieś drewno!
Co to ma być?! Tak wiem że nigdy nie miałam tej siekiery ale po co ją zmienili!
Moderatorzy traktują nas jak małych dzieci...niech zaraz jeszcze zmienią krwawe animki na jakieś inne :__:.
To przesada! Jestem ciekawa po co to zrobili...jak to w ogóle wygląda? Byle jak! Jakieś drewno w głowie najlepiej zamienić :__:
Szkoda,bardzo lubiłam tą siekierkę a osoby które o nią walczyły mają jakieś głupie drewno w głowie. Brawo modzi! Szkoda że aż tak się o nas troszczą..nawet zmienili naszyjnik "Fuck You" na jakiś inny z łapką w górę.. bez sensu.
No cóż to na tyle w tym poście..
Co o tym myślicie?
Ja już sama nie wiem totalna przesada.

1 komentarz: