czwartek, 2 października 2014

Styl 5 osób z MSP - Polskie MSP.

Cześć ;).
Jak wiecie dawno nie robiłam postów w których oceniam osoby z strony głównej na MSP dlatego dzisiaj ocenię 5 osób.
Oczywiście będą też oceniane osoby z innych krajów ale przejdźmy do sedna i zajmijmy się postem.
Look nr 1.
Zaczynamy ocenianie!
Włosy : Przyznam że nie są najlepsze,nie za bardzo za nimi przepadam ale tutaj nawet dobrze pasują 5/5.
Mundurek : No nie wiem to jest chyba mundurek sama już nie wiem xD. Ogólnie pasuje, przyznam wygląda fajnie 5/5.
Buty : Właściwie to nawet pasują mogą być 5/5.
Opaska : Tutaj pasuje moim zdaniem znakomicie. Opaska pasuje moim zdaniem do włosów i nie tylko do włosów ale też do stroju 5/5.
Zegarek : Mało co go widać, nie jest ładny, nie pasuje troszkę ;/ dam 2/5.
Look zdobył razem ponad 22 punkty!
Look nr 2.
Zaczynamy ocenianie!
Włosy : Są ładne, pasują znakomicie! 5/5.
Bluzka : Można powiedzieć że nic do niej nie mam jest ok 5/5.
Spódniczka : Przyznam że moim zdaniem ta spódniczka mi się nie podoba do tego kolor nie jest dopasowany. Daję 1/5.
Buty: Są ładne dlatego że kolor jest dopasowany i że lubię te buty dam 5/5.
Wstążka : Tutaj nie za bardzo pasuje ale kolor może być a nawet wygląda to fajnie ;) 5/5.
Kolczyki : Kolor dopasowany, bardzo fajnie tutaj wyglądają ;) 5/5.
Naszyjnik : Wygląda nawet fajnie ;) troszkę tam przeszkadza ale jest ok 4/5.
Pieprzyk : Zobaczcie uważnie i jak sami widzicie, jest tam taki czarny pieprzyk.. moim zdaniem jest on brzydki i nie pasuje dlatego muszę dać tutaj 1/5.
Look zdobył razem ponad 31 punktów!
Look nr 3.
Zaczynamy ocenianie!
Włosy : Nic do nich nie mam,bardzo je lubię, pasują znakomicie 5/5.
Bluzka : Bardzo ją lubię :) w prawdzie nic do niej nie mam może być a tutaj pasuje znakomicie! 5/5.
Spodnie : Są nawet fajne, pasują znakomicie dam 5/5.
Buty : Nie jestem jakąś kolekcjonerką tych butów, nic do nich raczej nie mam, mogą być 5/5.
Puder na policzki : Em no moim zdaniem nie wygląda jakoś najlepiej i nie jest najładniejszy ;/ dam 3/5.
Serca na nogę : Nawet pasują bardzo je lubię mogą być jak każde serca 5/5.
Look zdobył razem ponad 28 punktów!
Look nr 4.
Zaczynamy ocenianie!
Włosy : Nic do nich w prawdzie nie mam ale tutaj nie pasują moim zdaniem wcale ;/ dam już tylko 2/5.
Bluzka : Nie za bardzo ją lubię tutaj moim zdaniem nie pasuje wcale dam 2/5.
Spódnica : Wygląda nawet ładnie pasuje 5/5.
Buty : Sorry ale kolor jest nie dopasowany,te buty wyglądają tutaj bardzo brzydko ;/ dam po prostu 1/5!
Kapelusik : Właściwie to jest on z innego konkursu wygląda tutaj strasznie 1/5.
Look zdobył razem 11 punktów!
Look nr 5.

Zaczynamy ocenianie!
Włosy : Bardzo je lubię,tutaj pasują znakomicie 5/5.
Bluzka : Nic do niej nie mam wygląda nawet ładnie a tutaj bardzo pasuje! 5/5.
Spodnie : Spodnie ogólnie pochodzą jak wiecie z Design Studio ale to nic ponieważ są moim zdaniem bardzo ładne i tutaj fajnie wyglądają 5/5.
Buty : Trampki są zawsze modne, są ładne 5/5!
Puder na policzki : Przyznam wolałabym gdyby był to czarny lub biały puder ale może być nawet ładnie wygląda ;) 5/5.
Look zdobył razem ponad 25 punktów!
A teraz czas na miejsca!
1 Miejsce - Look nr 2.
2 Miejsce - Look nr 3.
3 Miejsce - Look nr 5.
4 Miejsce - Look nr 1.
5 Miejsce - Look nr 4.
Mam nadzieję że post się spodobał!
:>.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz