środa, 15 października 2014

VIP,Booster i inne takie :)

Cześć.
Dzisiaj opiszę mój znakomity dzień na MSP zaczynam! c;
Dzisiaj byłam bardzo szczęśliwa ponieważ kupiłam VIPa Elite na miesiąc a do tego była mała przecena że tak powiem. Zapłaciłam za niego około 24 zł i coś a do tego dostałam 20% więcej Sc oraz diamonds.
Dostałam ponad 13 800 Sc oraz 96 diamentów to nawet dużo dostałam również te spodnie unikatowe wyglądają one tak :
Wybrałam kolor różowy (jasny) i biały.
Z spodni się cieszę bo są unikatowe ale teraz chcę też opisać co się dokładnie działo dzisiaj.
Dzisiaj również puściłam boostera z tego powodu się bardzo cieszę ponieważ wiele osób pomagało.
Booster oczywiście trwał całą godzinę ale przyznam że bardzo fajnie było spędzać czas przy takim pomocnym boosterku ;*
Osoby które najbardziej pomagały zostały nagrodzone specjalnym pozdrowieniem za 15 diamentów.
Jestem zadowolona ponieważ wbiłam prawie 80 tysięcy za co bardzo dziękuję!
Myślę że jakoś wbiję ten poziom bo potrzebuję już ponad 468 tysięcy.
Jakoś to wbiję,dam radę! ;* <3 :)
A na koniec chcę pozdrowić kilka osób które mi pomagały oczywiście te osoby też zostały nagrodzone specjalną nagrodą - pozdrowieniem specjalnym jak już pisałam.
Lista pomagających :
- barbiemariposa
- Muszelka 11
- Irae
- joszka24
I to tyle chodzi mi tu o osoby które na serio bardzo mi pomogły :)
Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam gorąco te osóbki :)
To na tyle ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz