niedziela, 10 sierpnia 2014

22 lvl ! Dziękuję !!!

Siemcia wy moje misiaczki :333.
Dzisiaj następa notka o której właściwie miałam zamiar szybciej napisać ale dopiero teraz o tym piszę. Tak więc jak widzicie po tytule ... mam wkońcu 22 lvl! Ja wiem że była taka notka gdzie pisałam o tym że moim marzeniem jest wbić 20 lvl pod koniec wakacji a raczej wbiłam nawet większy a nie ma ogólnie końca wakacji! Dziękuję za ten 22 lvl <33 dziękuję tym co pomagali. Liczę na to że wbijemy 23 lvl do końca wakacji damy radę miśki? :33.Liczę na waszą pomoc. Bardzo mi zależy aby mieć wkońcu  23 lvl ale mam nadzieję że wbiję :33.Thx wam za tą pomoc <33 to jest bardzo ważne aby z każdym dniem wbijać coraz więcej. Dziękuję :33. A oto screen XD 
Tak bardzo się cieszę XD. 
A do 23 lvl potrzebuję tylko 359 tyś :D tak więc liczę na waszą pomoc . Jakoś tam wbiję XD
To raczej tyle żegnajcie :33. 
A na koniec moje zdjęcie z MSP :33.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz