sobota, 16 sierpnia 2014

Historia moich unikatów.

No siems XD
Dzisiaj piszę post o historii moich wszystkich unikatów. Dobrze dobrze to zaczynam. Oczywiście bardziej mi chodzi o historię moich unikatów. Tak więc chodzi mi o unikaty a bardziej ubrania. To tak w tym poście do tego pokażę wam moje unikatowe ubrania ^^ ok zapraszam C;.  Dobrze to zaczynam C; . Na początek wam pokażę moje unikatowe bluzki itd :D. Tak więc bardzo znanym unikatem jest bluzka Safer Internet Day czyli bluzka bezpiecznego internetu :33 mam ich dużo.
Tu jest bluzka Safer Internet Day 2014 :33 tak więc nie pamiętam dokładnie kiedy była ta bluzka ... a no tak ! Ona była raczej w Styczniu :33. Można było ją kupić za 1 SC tak mało. Załóżmy jak by jeszcze była to inne osoby gdyby miały z 2 tyś sc mogły by tyle ich kupić XDD. Tak czy tak bardzo lubię tą bluzkę i jej nikomu nie oddam :33. Ok następny unikat to też biała bluzka XD. 
No więc to ta bluzka :33 jest tak samo z 2014 roku. Motyw nadal jest ale tych bluzek już nie ma w tych motywach. Właściwe to ja te wszystkie bluzki dostałam w prezencie XDD. Ok następna bluzka to też biała bluzka XDD. 
Ja to tych białych bluzek mam wiele :33 niedługo je założę na siebie :D. Bardzo je lubię . Pamiętam wtedy właściwie była przecena tych bluzek i dlatego kosztowały 1 SC XD no ale zostały wycofane :33. 
Tutaj na tym screenie widać że troszkę zasłania tą bluzkę co tam pisze ta 14 strona :33. Teraz czas na takie same bluzki tylko o innych kolorach XD. 
Tu jest znów bluzka "Safer Internet Day" czyli bezpiecznego internetu. Jest ona ogólnie o 2 kolorach. Czyli różowy oraz niebieski. Ok następna bluzka C; .. 
Tu wyciełam 2 bluzki. Jedna jest znów o kolorze białym a druga jest niebiesko miętowa . 
Tu następna :33. Jest o kolorze czarnym i takim bardziej fioletowym a bardziej już granatowym XD.. To są moje wszystkie bluzki o nazwie Safer Internet Day 2014 :33. Teraz czas na kolejne unikaty ! :33. Kolejny unikat to...... 
Tutaj bluzka taka szaro czarna dostałam ją w prezencie od mojej kuzynki. Jest bardzo śliczna :33. Ok następny unikat to taka jakby że tak powiem sukienka C; zobaczcie macie screena :33. 
Taka śliczna sukienka. Bardzo mi się podoba :D. Walczyłam o nią jak zobaczyłam że moja przyjaciółka ją ma :33. Ponieważ chciałam od niej odkupić tą sukienkę nagle zobaczyłam że tej sukienki nie da się wcale kupić więc zapytałam się mojej przyjaciółki co by za nią dała. Tak więc ja jej dałam kilka unikatów ale tylko z gazetki a ona mi tą sukienkę jest cudna i nikomu jej nie oddam ! :D. Teraz wam pokażę unikaty z dodatków. Tak więc zaczynam :33. 
Tutaj są unikaty :33 . Są to unikaty z gazetki 2 czapki oraz jeden złoty naszyjnik :D . 
Tutaj naszyjnik biały który jest śliczny moim zdaniem. Bardzo ładny :33. Ok następne unikaty ^^. 
Tutaj są unikatowe uszka z VIPa na miesiąc :D . Bardzo ładne i słodkie :33. 
Następne są okulary które są z VIPa na miesiąc dostałam je ogólnie w prezencie z arta od pewnej dziewczyny . Ok następny unikat :33. 
Następny jest czarny naszyjnik :33 jest on tak samo z VIPa na miesiąc . Jest moim zdaniem  śliczny. Dostałam go od pewnej dziewczyny z arta C;. Tak więc następne unikaty :33. 
Następny unikat to niebieskie okulary. Są one raczej z starego MSP i wczoraj je dostałam od pewnej dziewczyny w prezencie . Ok i następne ostatnie unikaty to.... sami zobaczycie :333.
Tutaj są 2 unikaty z starego MSP <33. Bardzo mi się podobają. Tutaj widzicie jednego kwiatka o kolorze czerwonym dostałam go w prezencie bo się wymieniałam z pewną dziewczyną. I jeszcze serduszka na nogę. Są o kolorze czerwono różowym. Dostałam je ogólnie w prezencie za oglądniecie 6 filmów i polubienie wszystkich artów oraz zrobienie tej dziewczynie looka. A i na koniec jeszcze dodam że jeszcze  nie dodałam tu 2 unikatowych bluzek z bezpiecznego internetu. Więc macie screena :33. 
Tak więc tu są 2 bluzki jedna znów o kolorze białym a druga o kolorze czarno różowym :33. To moje wszystkie unikatowe ubrania które mam . Mam ich razem 22. Tak więc to tyle . Mam ile mam unikatów ae jestem i tak zadowolona  z nich że mam ich aż 22. Ok to raczej tyle moi drodzy czytelnicy :33 To tyle paa !
Koteczek2300Tv 
:33.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz