czwartek, 21 sierpnia 2014

To dziwne - !!! Alicja !!!

Witam . 
Dzisiaj poruszę temat o bardzo znanej osobie z MSP która nazywa się !!! Alicja !!! . Tak więc pewnie wiele osób ją zna prawda? Tak tak. Jest ona bardzo znana i sławna. Ma ona 59 poziom i właśnie jest na 3 miejscu w HighScores. Szczerze ?  Myślę że nie jest najlepsza. Przyznam szczerze sama że kiedyś tak strasznie podziwiałam jej filmy oraz ją ale ... szczerze teraz nie aż tak za nią szaleję. Podam wam powód. Tak więc moje zdanie jest takie że ta Alicja nie jest najlepsza ! . Ja wiem że nie jestem jakąś gwiazdą na MSP itd .. ale wolę być normalną osobą niż jakąś gwiazdą mi wielką pff -,- . Tak więc tu jej profil. 
Tak wygląda znana wam i innym Alunia -,-. Wiele osób jej nie lubi.. szczerze? Ja ją jeszcze lubię bo nie mogę jej obwiniać o to że jest hackerką bo ma 59 poziom.. Nie chcę jej obwiniać ani nic .. chodzi mi oto że ostatnio sami widzieliście jej zachowanie. Pisała z tą Weroniką takie coś zboczonego... i pisały to przez "g" zamiast "k" aby nie było wielce kratek. No ale to nie koniec... Alicja i Weronika raczej z tego co wiem się znają w realu (chyba) i właśnie pomyślały pewnego dnia aby się zamienić kontami i pisać zboczone rzeczy ... ponieważ one mają z 16 lat -,-. Pisały straszne rzeczy i wyglądały ohydnie ubierały się okropnie i miały gorsze twarze z tego co inni myśleli o tym że po prostu ktoś je okradł no ciekawe tylko aby te osoby nawet zbyt nie przesadziły.. to przecież wszystko widać że Alicja i Weronika robiły sobie z nas jaja. Szczerze? Ok wszystko ok ale po co te wygłupienie się ?! To inni się boją o wielkie gwiazdy a te gwiazdunie mają w dupie tych co się martwią -,- phi stwierdzam fakt. To raczej tyle.. a co do Alicji do zobaczcie to że gra tylko rok i miesiąc a ma 59 poziom a wtedy się gorzej wszystkie poziomy wbijały -,- co o niej myślicie? Ja myślę że ona nie jest najlepsza i najmilsza... a poza tym myślę że wbija na hackach ;/ to tyle paa.
Koteczek2300Tv
:33. 

3 komentarze: