środa, 13 sierpnia 2014

Dzisiaj BOOSTER!! Będzie szaleństwo!!.

Siems ludziska :D.
Dzisiaj piszę posta o tym co dziś się będzie działo na MSP :33. Tak więc  zamierzam dziś doładować diamonds i StarCoins z VIPa :33 na razie mam diamond ale co tam XD tak więc dziś kupię se kartę do plusa i doładuję sobie te diamenty i StarCoinsy ^^ a ja jak oczywiście coś sobie doładowuję to u mnie to oznacza że zrobię wielkie szaleństwo! Tak więc :33 jak doładuję se VIPka bez VIPka a bardziej może ujmijmy że diamenty i StarCoinsy to wtedy kupię se boosterka :D tak tak na godzinę mi starczy XD co będę robić? No cóż prosić innych o pomoc będę zbierać grafy oraz dawać innym pozdra :D bo przecież od tego jest booster aby było dodatkowe fame XD tak taka ale to nie koniec! Na początek wydam jeszcze z te 8 tyś StarCoins ponieważ mam już wydane 192 tysiące a aby mieć wydane 200 tysięcy trzeba jeszcze u mnie wydać 8 XD tak więc szybko będę kupować ubrania a potem pozdra i tak być może wbiję 23 lvl! Bo za wydanie 200 tysięcy StarCoins dostajemy tak z 50 tysięcy fame a jak ma się boostera to 100 tysięcy! Yay jak się cieszę XD booster będzie o godzinie 12 :P. I to raczej tyle paaa :33 ps kupiłam sobie nowy strój :33. A i jeszcze coś ..jak doładuję tego VIPcia to oczywiście dostanę 11500 tyś StarCoins i 80 diamentów XD yay będzie się działo :33.Ps jestem na MSP teraz ruda i taka pomarańczowa :33 jak się podoba? 
Koteczek2300Tv
:33.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz