poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Kolejny błąd MSP ;-;

Hejo ;-;.
Tak więc patrzę sobie w pocztę i tu nagle coś żółtego jak normalnie zaznaczenie czymś żółtym z Paintu ;-;. z resztą mam na szczęście screeny ;-;. A i przypominam o tym że jeżeli nie zawsze będą posty to oznacza że nie zawsze mam na nie czas. No ale zaczynam. Ten błąd jest moim zdaniem straszny i bardzo bardzo dziwny ... myślę czy nie powinnam właściwie  o tym napisać do modów ale ok .. dobra dobra tak czy tak daję wam screena aby to udowodnić. 
Widzicie to?!!! Nie wiem ile razy to miałam ale dużo razy był u mnie taki błąd. Tak więc co o tym myślicie ? Macie taki sam błąd ? To na serio dziwne nigdy nie przypuszczałam że będzie takie coś ;-; no ale niestety jest. Ok ja kończę to raczej tyle ... do następnego mojego postu . Od razu przypominam dziś właściwie jestem cały dzień w piżamie i ogólnie jest okropna pogoda więc liczcie na nowiutkie posty ! :33 <33. Pozdrawiam.
Koteczek2300Tv 
:33.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz