niedziela, 31 sierpnia 2014

Wielki atak hackerów - Osoby zaatakowane z dużymi lvl.

Cześć..
Tak więc dzisiaj jestem dość bardzo zdziwiona powód jest taki iż dzisiaj dowiedziałam się całkiem dużo rzeczy na MSP po prostu szok. Tak więc poznałam 4 ofiary hackerów. Na serio moim zdaniem  to smutne że tak się stało to jest straszne że jest taki atak hackerów nie chce mi się w to wierzyć.. Zacznijmy od bardzo znanej osoby - #RememberMe# ma on ponad 41 lvl no cóż moim zdaniem duży i to bardzo. Ma on odznakę Jury oraz Celeb . No cóż bardzo mu współczuję z tego powodu bo to jest straszne ale zaraz się dowiecie o co chodzi. #RememberMe# ma inną nazwę nie wiem czy to zauważyliście ale to prawda. Ma on  inną nazwę w prawdzie nie mam pojęcia jak on to zrobił no ale zacznijmy od jego profilu. Teraz to nie jest #RememberMe# tylko #RememberMe#2 dziwne prawda? Jak on zmienił nazwę ?! No ale zacznijmy. To jego profil. 
Teraz czeka na wiadomość od moderatorów. Teraz wam opowiem o co chodzi. Dawny właściciel konta wkradł się na to konto i zabrał temu nowemu właścicielowi unikaty czyli ubrania bardzo cenne . Sama byłam zdziwiona czemu Maciek020 ma tyle unikatów . No cóż na  to wychodzi że już znam odpowiedź. Maciek020 wkradł się na to konto i po unikatach .. W prawdzie na serio jestem zdziwiona że zrobił takie coś.. wiele osób broni Maciusia ... jak tak można kogoś okraść ?! To straszne co zrobił a wy co o tym myślicie ?!. Jeszcze daję screen wpisów księgi gości. 

To jest jego księga gości wiem że tylko 3 wpisy ale przeczytajcie uważnie... jestem po stronie Maji25239 dlaczego ?! Ponieważ ma rację. Kiedyś Maja lubiła Maćka ale jak się o tym dowiedziała to.. go chyba znienawidziła. Nie mogę w to uwierzyć co zrobił dawny i pierwszy właściciel konta jak on mógł.. ?! Maciek020 jest winny.. a teraz czas na kolejną biedną ofiarę.Kolejną ofiarą jest Ari Zzang . Ari Zzang ma całkiem duży lvl bo 33 . Ma ona Judge oraz Celeb ma też VIPa. Ari Zzang ma włama niestety nadal ... na serio mi smutno. Ari Zzang ma włam a konto i wygląda okropnie... nie poznaję jej wcale.. a tutaj jej profil.
Strasznie prawda? Jejciu jak ja jej współczuję... a do tego hacker który się włamał na jej konto zrobił Arta z jej hasłem.. jejciu ile teraz osób musi jej wchodzić na konto to jest straszne... a jej wygląd ohydny. Na pewno teraz inni zabierają jej unikaty ponieważ ma ich wiele ... ah biedna.. na serio to straszne :(. Kolejną ofiarą był Adrian7196 który w arcie Ari Zzang z  jej hasłem napisał taki komentarz "Zostaw Agę!" i wtedy Adrian7196 został zaatakowany ;/. Niestety nie mam do was screenów ale wiem to ponieważ grając na moim koncie zobaczyłam dziwny status tego Adriana .. byłam zdziwiona.. ponieważ miałam go w znajomych wiem co miał napisane w statusie a ogólnie miał to napisane "To  już drugie konto w tym tygodniu!" i jeszcze była minka diabła a później "Kto chce unikaty? Jemu już nie są potrzebne!" i wtedy wiele osób mu  się wpisywało do jego księgi gości na serio dużo . Wszystkie nowe wpisy dotyczyły unikatów wiele osób pisało "JA!" "JA CHĘ" "JA PROSZĘ" itd. Myślę że takie wpisy do księgi są niebezpieczne. Przecież być może temu hackerowi nie chodzi aby rozdać komuś unikaty tylko aby mu się włamać na konto?! Inni po prostu o tym nie myślą...Zacznijmy od tego że Adrian7196 odzyskał swoje konto. No i tak co do tego.. inne osoby też zostały zaatakowane.. chodzi tu o XxPorhiaxX,Dance Jessica,Lyod II . To tyle.. ja się boję troszkę o  moje konto.. no cóż..to tyle paa ! :33. 
Koteczek2300Tv
:33.


3 komentarze: