czwartek, 14 sierpnia 2014

BOOSTER! Wkońcu 23 lvl !

Siemka =D.
Dzisiaj jest post o Boosterze :D. Tak więc na początek dla tych którzy nie wiedzą. Co to Booster? Booster to dodatkowe fame. Booster jest tylko dla VIPów. Kosztuje on 5 diamonds. I co robi? Oczywiście że pomaga jeszcze bardziej w lvl. Łatwo dzięki Boosterze można zdobyć lvl. Dzisiaj jeszcze miałam dobre 203 tysiące. A teraz mam 23 lvl! Dzięki Boosterze. Booster to taka rzecz co dodaje dodatkowe fame i z grafów itd. Co myślę o Boosterze? Myślę że jest super :*. Warto czasem odpalić Boostera. Ok a teraz wam opowiem jak zdobyłam 23 lvl. Tak więc gdy odpaliłam Boostera wiele osób mi zaczeło pomagać itd. Byłam szczęśliwa że tyle osób mi pomaga. Wymyśliłam tak że po prostu będę rozdawać innym specjalne pozdrowienie itd. Inni mi dawali grafy a co najlepsze kupiłam dużo dużo looków. Tak więc kupiłam 2 looki od Maja25239 oraz 1 look od !!! Alicja !!! :D. I dostałam pewną magiczną awards na szczęście odebrałam ją jak miałam Boostera! A właściwie ta awards daje 50 tysięcy :D a razem dostałam 120 tysięcy XDD. Zobaczcie sami *_*. 
Potem jak ją otrzymałam zostało mi tylko 11 tysięcy do 23 lvl. 
Tak tak ^^ jejciu jak to był dopiero zaciesz <33. Widzicie jak fajnie wygląda ten pasek fame jak jest Booster? Tak kolorowo :33. I tak jakoś wbiłam się na 23 lvl . Jejciu dziękuję <33 jesteście kochani. Nigdy nie myślałam że się tak wbiję. Tak tak ^^ i jeszcze mam screena jak mi brakowało 259 fame XDD patrzcie : 
Hah nie patrzcie na tą kropkę i 25 bo to kolejy błąd MSP ;-;. YAY !!! A teraz screen wbicia 23 lvl ! 
Dziękuję <33 jestem wkońcu "Cool MovieStar" :33 dziękuję jeszcze raz !! A to nagroda jaką wybrałam to ta środkowa XDD Czyli taki pasek XD hah mogę se go ubrać XDD fajna nagroda :33. Chodzi mi o nagrodę zaznaczoną czerwoną pętlą XD . Ta... szkoda że nie ma lepszych tych nagród no cóż ;-;. To raczej tyle żegnajcie !! Jejciu jak  się cieszę ! Kocham was ! 23 lvl <33. Tak więc to raczej tyle żegnajcie <33. A i jeszcze moje zdjątko z MSP :33. 
Koteczek2300Tv
:33.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz