sobota, 2 sierpnia 2014

Banalne hasła do MSP - zobacz będzie lepiej!.

Hey :3 !
Dzisiaj notka o hasłach na MSP nie chodzi tu o jakieś hacki aby kogoś okraść ani nic tylko o to aby ogólnie mieć dobre hasło do swojego konta :)!. Jak wiecie niestety ale na MSP są hackerzy . Co zrobić aby nie wiedzieli jakie jest hasło? Otóż jedna jedyna odpowiedź. 
Wystarczy mieć banalnie głupie hasło!.
Pewnie większość osób myśli że przecież i tak po co takie hasło itd.. 
Ale ja właśnie mam strasznie głupie hasło i nic mi się nie dzieje! :D
Co wystarczy zrobić ? Otóż hasła i to głupie są od razu do wymyślenia!.
Np . możecie mieć hasło takie mieszane (mieszane cyfry,litery ) ponieważ ono jest strasznie trudne ale przynajmiej hasło nie jest złe a trudne że hej !. Możecie też mieć hasło związane z jedzeniem np z ulubionym  jedzeniem XD  albo z czymś np.. z zwierzakami itd.. no ale tak nie zmieniajcie teraz tak jak ja napiszę przykłady jak już to jakieś podobne ok kilka banalnych hasł:
1. p2h4b3h4j 
2.naczosy13dd
3.pieseknr1334
4.marchewkiogorek111
I to wszystkie banalne hasła oczywiście możecie mieć też inne w waszym wykonaniu to tyle paaa :*** mam nadzieję że pomogłam.

41 komentarzy:

  1. inne banalne :
    kot123
    lol123
    i tak dalej XD

    OdpowiedzUsuń
  2. moje konto zostało skradzione

    OdpowiedzUsuń
  3. Oddam konto na MSP nazwa: keiti 10000 Haxsło: serce12

    OdpowiedzUsuń
  4. A jakie jest hasło do konta grampauli na MSP

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak chce konto Tygrysica123Gaenali ma33lvl a h mojemoje123

    OdpowiedzUsuń
  6. robie konto na MSP jak ktoś chce to pisać do mnie na konto Naomi Foster obecnie ma 26 lvl

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie ma hasło mikalo na mikalowka?

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie hasxxło ma klałi??

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój nick na msp : Karolina22864
    Moje hasełko : Bts55672

    OdpowiedzUsuń
  10. Po co wam hakować ''YouTuberzów'' przecież mogą pójść z tym na policję nawet nie YouTuberzy ,a chyba nie chcecie problemów zachowujecie się jak małe dzieci ,które chcą vipa..Może sami byśćie sobie zapracowali na duży lvl ,bo kradniecie konta jest jak kardziesz pieniędzy ,a to jest karalne ''mówię o kontach z vipami''

    OdpowiedzUsuń
  11. Da ktoś jakieś programy do hackowania haseł na msp?

    OdpowiedzUsuń
  12. hej ktoś ma konto 15+ lvl pisze w odpowiedzi

    OdpowiedzUsuń
  13. Nick: [] Avocado []
    Hasło: maja123

    OdpowiedzUsuń
  14. zna ktoś hasło do konta zakennayo261?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Ja Mam Masz Dsc Lub Snapa snap Simba#3 Dsc SusownikPlus#5449

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń