wtorek, 19 sierpnia 2014

Unikaty z gazetki! Byłam pierwsza wpisując kod XD.

Heej ;).
Tak więc dzisiaj na rano kupiłam sobie gazetkę z MSP z kodem do unikatów. Wpisałam kod z gazetki i dostałam 500 StarCoins oraz 2 unikaty bardzo cenne :) . Unikaty które dostałam to wieczorowa fryzura oraz wieczorową maskę :). Kolor maski zmieniłam na cały biały ponieważ jest moim zdaniem śliczny :). Zaraz dam wam screeny. Unikaty są cudne marzyłam o nich <33. Właściwie to jestem pierwszą osobą która kupiła tą gazetkę i która wpisała kod do unikatów. Bardzo się cieszę z unikatów :) Całkiem fajnie że moderatorzy dają nam kod do takich unikatów prawda? Możemy je łatwo i szybko zdobyć . Ale zdjęcia gazetki wam niestety nie dam .. Ok to teraz wam pokażę te unikaty :33.
Śliczne prawda? Tak bardzo się cieszę z tych unikatów. Są po prostu cudowne <33 . A teraz czas aby wam pokazać jak ja wyglądam w unikatach no więc..
więc.. 
więc..
więc..
więc...nie będę was tym nudzić tak wyglądam XD.
Tak wyglądam wiem śliczna jestę :D.
To raczej tyle żegnajcie <3. Dzisiaj następne posty. A teraz przepraszam lecz idę robić kolejny post :).

1 komentarz: