czwartek, 21 sierpnia 2014

Nowe usta! :).

Hejka naklejka ! :33.
Dzisiaj sobie właśnie zmieniłam usta. Usta zmieniłam sobie na kolor jasny  - bardzo ładny. Kosztowały mnie one tylko 300 StarCoins :33. No ale zacznijmy od tego tutaj właśnie mam screena z Arta mojego nowego wyglądu tak właśnie wyglądam C; . Zaraz wam dam screena :33. Właśnie wcale tego nie żałuję iż po prostu mi się podobają te usta bardzo mocno <33. Właściwie to jestem nawet zadowolona z tych nowych ust bo po prostu mi się całkiem podobają :). Tak więc tak se robiłam Arta z nudów ale go nie zapisałam więc go nie ma XD . A tak więc tutaj screeny :). 
Tak teraz wyglądam w klinice piękna :) moim zdaniem wyglądam ślicznie z tymi ustami :). 
Tutaj screen jak robiłam Arta z moim nowym wyglądem :). Bardzo mi się podobają te usta. Tutaj użyłam 2 - óch animek :).  Bardzo mi się podoba . Tak więc to tyle żegnajcie a i jeszcze coś.. 
Tutaj zdjęcie które zrobiłam z pizap.com.  Bardzo mi się podoba. I to tyle papacie czytelnicy :* <3.
Koteczek2300Tv
:33.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz