czwartek, 14 sierpnia 2014

Moja historia z MSP !

Elo żelo :33. 
Dzisiaj mam zamiar wam opowiedzieć moją historię z MSP :33. Tak więc.. zaczeło się to tak pewnego dnia w szkole mieliśmy już iść na W-f ale pan był chory więc poszliśmy do biblioteki ^^. I oczywiście w bibliotece są książki itd. I oczywiście jest kilka kompów do pogrania na necie XD więc każdy się zamieniał co 5 minut XD mi się troszkę nudziło i se patrzałam kto co robi i w co gra ;-;. Nagle zobaczyłam że większość z mojej klasy gra w MovieStarPlanet XD hmm myślałam sobie nad czymś .. i tak nagle gdy przyszłam do domu zrobiłam se konto na MSP XD wyglądałam na serio strasznie ;-; moje 1 konto powstało w Styczniu 2014 roku. Nazywało się "Patrycja20056" . Teraz właściwie na nim nie gram i nie wchodzę na nie XD ma dopiero co 6 lvl ;-;. Tak więc.. później zrobiłam se inne konto. Wtedy nazywało się "Koteczek2300Tv" czyli to na którym teraz gram :33 wbijałam lvl choć i tak strasznie wyglądałam ;-; aż wbiłam 10 lvl. I jak miałam ten 10 lvl kupiłam se pierwszy raz VIPa na tydzień Elite. Byłam szczęśliwa XD i tak szybko wbijałam lvl XD. Aż się tak wkręciłam w MSP i wbiłam ten 23 lvl. Szczerze? Nie żałuję że się dowiedziałam o tej grze. Do dziś jest moją ulubioną grą i nadal w nią gram. I to raczej tyle :33. A teraz moje zdjęcie na MSP :33 tak więc paa !! :33. Pozdrawiam mocno.
Koteczek2300Tv
:33.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz