niedziela, 10 sierpnia 2014

Daianaa usuneła swoje konto! :(

Cześć.
Jestem troszkę smutna :'(. Sami widzicie po tytule ;C. Otóż użytkowniczka o nazwie Daianaa postanowiła usunąć swoje konto :(. Jejciu tęsknię!!! Na szczęście wtedy jeszcze ją poznałam..była cudowną osobą. Niestety skończyła z tą grą chyba raz na zawsze..mam nadzieję że wróci do MSP tylko że na nowym koncie. Eh.. jejciu czemu ona mi to zrobiła.. nawet mi nic nie napisała...była bardzo miłą osobą. Miała mnie w naj. Aż nagle patrzę i ... koniec! Nie miałam jej w naj myślałam że może mnie usuneła lub blokneła ... ale nic z tych rzeczy nie zrobiła. Usuneła się. Zobaczyłam moje Arty i sobie przypomniałam że miałam ją w jednym Arcie klikam na nią i tu nagle..
Czemu mi to zrobiła ;C. No cóż .. trudno na pewno jej nie zapomnę!. Pozdrawiam cię bardzo mocno na moim blogu i może kiedyś wrócisz do MSP. Jejciu w rok i kilka miesięcy wbiła aż 24 lvl bez hacków i bez VIPa i tu nagle się usuneła. Gra toczy się dalej. Wytrzymię bez niej ;C. To raczej tyle paa..
Koteczek2300Tv
:33.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz