piątek, 15 sierpnia 2014

MODERATORZY NIGDY NIE PRZYWRÓCĄ UNIKATÓW!! :(

Cześć. 
Nie nie mam humoru. 
Jestem wkurzona i smutna i to jak :( . Tak więc dzisiaj dowiedziałam się czegoś strasznego...jest to po prostu okropne i trudno mi w to uwierzyć. Tak więc dzisiaj dostałam wiadomość od moderatorów. Niestety nie ma jak wiecie już unikatów i już raczej NIE BĘDZIE NIGDY! . Tak wiem to straszne ;'( mi też w to trudno uwierzyć i to jak.. jejciu CZEMU?! TO NIE FAIR ŻE MODERATORZY MOGĄ JE KUPOWAĆ A MY NIE! TAK TAK ONI MOGĄ JE KUPOWAĆ I PEWNIE CHCĄ NAM ZROBIĆ TYM NA ZŁOŚĆ. BO ZARAZ KURDĘ WYBUCHNĘ!!!! CO ONI SE MYŚLĄ ?! MOIM ZDANIEM NIE ZASŁUGUJĄ NA UNIKATY . JAK ONI MOGĄ ! :(. JESTEM WKURZONA. TAK TAK MAM TEGO DOSYĆ. DZISIAJ MI ODPISALI NA MOJE PYTANIE ZOBACZCIE MACIE TU SCREENA . 
WIDZICIE WY TO?!  NAPISALI ŻE NIE PLANUJĄ PRZYWRÓCENIA WYCOFANYCH RZECZY . JESTEM WKURZONA MA DOŚĆ JEST TO NIESPRAWIEDLIWE I PO PROSTU MAM ICH DOŚĆ !!! A WY CO O TYM MYŚLICIE? TO TYLE PAA :(... 
Koteczek2300Tv
:33. 

1 komentarz: