wtorek, 19 sierpnia 2014

Lolinkassi przyjeła moje zaproszenie!!

Hey :33.
Dzisiaj kolejny post. Otóż byłam na forum i było napisane takie coś "Wbiłam 50 poziom mam miejsce w znaj" Co mnie zdziwiło. Zobaczyłam kto zrobił ten temat na forum i napisała to Lolinkassi! Tak tak gratuluję jej 50 lvl <33 a do tego fajnie że ma miejsce w znajomych. Postanowiłam to zobaczyć i ją zaprosiłam ponieważ lubię jej filmy :). I tak tak oto zaakceptowała moje zaproszenie ! <33 jejciu ale się cieszę <33 taki fart że brak słów :D. Dziękuję ci bardzo że mnie przyjełaś ! To wiele to mnie znaczy na serio. Jestem bardzo szczęśliwa z tego powodu :D. Tak więc tutaj screeny :D. 
Czerwona ramka !! Tam widać że to Lolinkassi mnie przyjeła. Ok i na koniec jeszcze jeden screen że mam ją w znajomych XD. 
Dziękuję <33.  A teraz wybaczcie lecz muszę iść czytać moją nową gazetkę to raczej tyle paa <33 :*.
Koteczek2300Tv 
:33.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz