czwartek, 21 sierpnia 2014

Wow 18 981 tyś.. wyświetleń na profilu dziękuję!!

Hay :).
Dzisiaj kolejny post tym razem jest coś do napisania moim zdaniem ciekawego ponieważ.. ponieważ po prostu jest to dziwne.. Tak więc aby was nie zanudzać zaczynam! To co najbardziej mnie zadziwiło to tylko to że po prostu jak weszłam w mój profil google zobaczyłam coś...coś bardzo dziwnego .. i mówię to serio ;-;. No więc tak patrzę se na profil i patrzę a tu nagle mi pisze że mam łącznie 18 tysięcy wyświetleń!!. Jest to na serio moim zdaniem dziwne i to bardzo ;-; poza tym mam screen który jest nawet dzisiaj zrobiony. Ale na serio to dziwne.. tak czy tak dziękuję bo to na serio ważne i bardzo się fajnie z tym czuję. Właściwie to niedługo wbijamy 19 tysięcy !!  A tutaj screen :33. 
No wow ;-;.. co o tym myślcie ? Ja wiem inni mają więcej ale to na serio mnie zdziwiło :o. No więc to tyle paa do następnego posta :D! 
Koteczek2300Tv 
:33. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz