wtorek, 12 sierpnia 2014

Mini poradnik - Jak szybko zarobić dużo StarCoins?

Witajcie moi drodzy czytelnicy!. 
Postanowiłam że na moim blogu będzie mały że tak powiem "Mini poradnik" będzie on dotyczył ogólnie MSP jak zrobić tamto i tamto itd :). Dzisiaj zajmiemy się tym że ogólnie powiem wam jak szybko zarobić dużo StarCoins ^^. Mam nadzieję że wam pomogę!. Tak więc jak wiecie od wczoraj zaczełam robić seki. Wcale tego nie żałuję! Powód? Wczoraj miałam z dobre 100 ileś StarCoins a dzisiaj? Dzisiaj mam 2 tyś StarCoins! Całkiem dużo prawda?.Jak to się stało? Otóż wiele osób  zaczeło oglądać moje seki !. I tak oto zarobiłam dużo StarCoins ale na tym ta notka się raczej nie kończy. Powiem wam jak się robi seki. Otóż bierzecie z 8 osób do filmu lub 6 . Nie musicie ogólnie dodawać muzyki ale możecie. Jest tam kilka kwadracików na dole i zawsze jak chcecie zrobić film pisze "1" wtedy nagle klikacie na 5. I tak o to macie 10 sek! Pamiętajcie seki też mogą mieć 20 sekund. 10 sekund to 5 takich kwadratów jakby to powiedzieć. A 20 sekund to 10 tych kwadratów . Jejciu przepraszam nie wiem jak jak to się nazywa ;-;. Ale tak się robi seki ^^. Seki ogólnie są wiele razy przez kogoś oglądane ^^. Dlatego ja polecam wam je robić . Możecie szybko zarobić dużo StarCoins. Ale jeżeli chcecie zabłysnąć z sekami na całego reklamujcie się! :D. Np są reklamy jak wchodzicie w jakieś popularne arty i jest kilka reklam! Warto abyście wy się gdzieś zareklamowali nie tylko na forum ale też na modnych artach i na jakiś lookach! To na serio działa! :D. Mam nadzieję że wam pomogłam! Pamiętajcie tylko na sekach możecie tyle zarobić. Tak więc reklamujcie się swoimi filmami! :D wszędzie i na forum i na modych artach i na lookach XD. Możecie zdobyć dużo StarCoins i mówię to serio!. Zamieniajcie się też sekami :D. To tyle żegnam was mam nadzieję że wam pomogłam i życzę sukcesów! :D. Na pożegnanie daję wam ekranik mojej gry oraz screen ile mam kasy ^^. 
To mój ekranik gierki ^^. A to moja kaska z bliska XD
Tag ^^.
Koteczek2300Tv
:33.

1 komentarz: