poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Błąd w pokoju - MovieStar bez głowy!?

Elo żelo :33.
Dzisiaj jest notka troszkę śmieszna oraz dziwaczna ale ok XD tak więc byłam w pokoju ponieważ przyszłam na ślub pewnej pary i strasznie mi lagowało.. w ostatniej chwili było kilka osób a jedna z tych osób była bez głowy ;-;. Tak tak piszę to serio ;-; jedna osoba była bez głowy serio?! To kolejny błąd z tego co widać..ugh to troszkę śmieszne i wkurzające XDD a teraz screen którego zrobiłam jak byłam na ślubie ^^. 
Widzicie to?! WTF ;-;... Nie dość że ta MovieStar wogóle nie ma ubrania to do tego jest goła i nie ma głowy ;-; ej no to na serio moim zdaniem przesada ...a właśnie i jeszcze są 2 MovieStar w tym pokoju co jedna ma na sobie tyko włosy,wstążkę i trampki i jeszcze jedna która ma balerinki,sukienkę,mocny makijaż i uszka XD a nie ma włosów ;-; czyli można powiedzieć że błąd MSP a tym bardziej lagi i błędy ;-;. Czyli 3 MovieStar są ubrane z błądem ;-; boshe... to pewnie problem lagów XD ale na serio dziwne i to bardzo ;-;. To raczej tyle paaa :33 :*.
Koteczek2300Tv
:33.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz