niedziela, 10 sierpnia 2014

Wiele osób jej nie znosi w tym ja!.

Witajcie. 
Dzisiaj szykuję dla was posta o osobie która jest nie za bardzo lubiana . Ja też jej nie lubię. Z resztą sami zobaczycie. Być może wiele osób ją zna. Tak więc zaczynamy. Ma ona nazwę <>hope<> . Wiele osób ją zna. Tak więc oto jej profil . 
Tak tak to jej profil. Nie ma ona VIPa. I ma 24 lvl. Całkiem duży prawda? Tak tak ale zaraz wam powiem czemu. Tak więc ta hopusia że tak powiem uważa się za gwiazdę. Nie lubię takich osób które uważają że są kimś wielkim. Jak wbiła tak duży poziom skoro jest dopiero od lipca 2014 roku? Hah szybko się wyrobiła. Ma prawie miesiąc MSP i 24 lvl tak tak mnie też do zdziwiło. Kiedy chcecie stworzyć jakiś look jest wiele reklam -,- tak tak. I tam jest z połowa reklam tej hopusi. Inni ją czytają i tak  oto oglądają jej filmy które nawet pojawiły się w zakładce TOP. Ale to nie koniec. Wielka mi hopusia też reklamowała się też w modnych artach. Pisała o tym że unikaty mają wrócić po co? Oczywiście po to aby mieć kolejny lvl. Myśli tylko o sobie. Nie wiem za co inni ją lubią. Moim zdaniem jest nikim na MSP. Wbiła ten lvl tylko dlatego bo wszędzie się reklamowała. Niestety są takie osoby bez wartościowe. I dlatego jej nie znoszę. Macie powód proszę bardzo. A teraz czas na osoby które też jej nie znoszą jest wiele takich osób zobaczcie. Jedna osoba tylko napisała jej login i serduszko. Hah po co?! Aż tak kochasz taką osobę ? Serio?! Ok. A teraz osoby które jej nie znoszą . Właściwie są 3 konta na temat <>hope<> . Zobaczcie sami . 
Ta osoba ma 1 lvl. Tutaj bardziej chodzi o nazwę. "<>Hope<> i not like you" wszystko jest po angielsku. Tłumaczenie jest takie: "<>Hope<> nie lubię cię" . Nie tylko ty jej nie lubisz uwierz. 
Właściwie nie widzicie tego? Te 2 osoby są tak samo ubrane i tak samo wyglądają dziwne :o . A tu jest angielski opis no ładnie czyli ktoś chce dorwać hopusię srusię -,-. Chyba Nikuss jest na to gotowa lub inny hacker? :o . Ok i ostatnia osoba która też jej nie lubi ;-;. 
Tak zgadzam się że wielka królewna hopusia jest najgorsza. I zrób tak. Tak poproś ciekawe co się stanie ... ;-; . Ją usunął? Hm.. dobry pomysł :D. Te wszystkie 3 osoby .. hm .. jestem czegoś ciekawa czy jedna osoba za tym stoi czy te 3 osoby? Dziwne prawda? :o. 
To tyle pa. 
Wiem możecie mnie uważać za idiotkę bo napisałam co myślałam. Myślę że takich osób jaki <>hope<> nie powinno być. To tyle żegnajcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz