niedziela, 24 sierpnia 2014

Wymianka unikatami z MaryKate 74

Witam :).
Tak więc dzisiaj wymieniłam się unikatami z pewną osobą która nazywa się MaryKate 74 tak czy tak bardzo jej za to dziękuję iż po prostu zgodziła się ze mną wymienić. Tak więc wymieniłam się jak już mówiłam unikatami . Jestem zadowolona z tej wymiany :). Tak więc na początek napisałam do niej o wymianę i tak sobie pisałyśmy ja napisałam że mam czerwonego kwiatka a ona mi odpisała że ma białego i wtedy się zapytałam czy wymiana tymi unikatami jej czasem nie pasuje i ona odpisała że może się wymienić ze mną . Troszkę to potrwało (Z dobre 20 minut) no ale było warto.A teraz screen z wymianki :>.
Ja dałam jej czerwony kwiatek a ona mi biały całkiem warto prawda? Moim zdaniem tak unikaty to cudne rzeczy które warto mieć! Ja je bardzo lubię :) i o nie walczę. To raczej tyle paa :33. 
Koteczek2300Tv
:33.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz